لباس کار زمستانه
معرفی لباس کار زمستانه

معرفی لباس کار زمستانه

 لباس کار زمستانی مثل انواع کاپشن کار، شلوار کار، و اسپیلیت شلوار، از مدلهای مختلف یکی از پر فروشترین محصولات فروشگاه و تولیدی لباس کار سیف شو  می باشد، در این پست به معرفی لباس کار زمستانی خواهیم پرداخت ، امیدواریم این اطلاعات در فصل سرما کارگشای شما عزیزان باشد .

با فرارسیدن فصل سرما یکی از دغدغه‌های کارکنان و کارفرمایان تهیه لباس مناسب فصل سرماست. پوشیدن لباس کار مناسب فصل باعث افزایش راندمان کار افراد شده و راحتی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. در این مقاله به شما لباس‌های مناسب فصل سرما را معرفی می‌کنیم و کمک می‌کنیم که بهترین لباس کار مرتبط با شرایط خود را انتخاب کنید

حفظ زیبایی در استفاده از لباس گرم

انتخاب یک لباس کار زمستای می‌تواند شما را به دلپذیرترین و شیک‌ترین فرد در دفتر کار تبدیل کند، علاوه بر گرم ماندن ظاهری زیبا به شما خواهد داد که می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد.

با کوتاه‌تر شدن روزها ، به احتمال زیاد ساعت کاری در نظر افراد طولانی‌تر به نظر می‌رسد و در نتیجه، اشتیاق کلی افراد برای پوشیدن یک لباس زیبا در یک مارپیچ رو به پایین می‌افتد. علاوه بر این با توجه به پندمی اخیر که اکثر کارکنان در خانه دور کاری انجام می‌دانند بیشتر کارکنان لباس‌های زمستانی مناسبی ندارن واکثر آن‌ها قدیمی شده‌اند و نیاز به داشتن یک لباس مناسب زمستانی بیشتر محسوس می‌باشد. با این حال ما در این مقاله برای کسانی که به محل کار فراخوانده شده‌اند کمک فراوانی می‌کنیم تابتوانند یک لباس شیک و راحت مناسب فصل را انتخاب نمایند.

وجود فصل سرما باعث شده طراحان از آن الهام گرفته و چند لایه مختلف را کنار هم قرار داده و لباس‌های مناسب فصل تولید کرده تا با وجود گرم نگه داشتنان شما شیک بنظر برسید.

معیارهای انتخاب یک لباس زمستانی مناسب

لباس کار زمستانه
لباس کار زمستانه، کاپشن کار ، لباس کار زمستانی
  • اندازه لباس‌های زمستانی بسیار مهم می‌باشد. همانطور که می‌دانیم مقابله با سرما نیاز به تجهیزات ایمنی دارد . پس این را نیز می‌دانیم که هیچ فردی نباید هنگام کار در مکانهای سرد از لباس‌های بزرگ و دست و پا گیر استفاده کند یا لباس‌های کوچک و آزار دهنده بپوشد.پس یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک لباس کارمناسب فصب زمستان اندازه لباس کار است.
  • وزن لباس کار زمستانی یکی دیگر از آیتم‌هایی می‌باشد که هر فرد باید آن را در انتخاب‌های خود لحاظ کند . با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه لباس‌های کار بسیاری تولید شده‌اند که علاوه بر اینکخ بسیار گرم هستند وزن بسیاز اندکی نیز دارند.
  • موقعیت شغلی یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک لباس کار مناسب فصل سرد می‌باشد.لباس‌هایی ه در برخی از مشاغل که در دفاتر اداری بیشتر وقت خود را می‌گذرانند با افرادی که در مواجه مستقیم با سرما و فضای آزاد دارد بسیار متفاوت می‌باشد . بنابراین افرادی که در دفاتر و چهاردیواری مشغول هستند باید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند.
  • شناخت دقیق از کاری که می‌خواهید انجام دهید بسیار حائز اهمیت است. در بسیاری از مشاغل باید علاوه بر لباس گرم از تججهیزات گرم‌نگه دار ویژه‌ای مثل کلاه و جوراب مناسب نیز استفاده کرد
  • در ادامه مطلب به شما چند استایل مناسب مشاغل اداری و مشاغلی که در فضای باز هستند معرفی می‌کنیم.

آیا می توان از کاپشن کار به عنوان یک لباس کار تبلیغاتی استفاده کرد؟ باید بگوییم که یکی از بهترین انواع لباس کار تبلیغاتی ، همین کاپشن کار است، چرا که طول عمر کاپشن کار به مراتب از دیگر لباس کار ها بیشتر بوده و از همین روی مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد .

در انتخاب یک لباس مناسب فصل سرد اگر لباسی را که در دفتر کار استفاده می‌شود لباس فرم اداره نباشد، بیشترین عاملی که در انتخاب لباس تاثیر می‌گذارد سلیقه فرد و آستانه تحمل گرما و سرما می‌باشد. رنگ، نوع، طرح پارچه و مدل نهایی لباس مناسب فصل به سلیقه فرد و محیطی که قرار است با آن لباس در آن حاضر شود بستگی دارد.

به عنوان مثال یک خانم که در دفتر اداری کار می‌کند می‌تواند با انتخاب یک شلواری که گشاد است و یک کت پشمی و کفش پاشنه‌دار، زیبا و شیک بنظر برسد و در عین حال خود را از سرما محافظت کند.

در انتخاب لباس مناسب لباس  رسمی و اداری تک تک جزئیات مانند فرم لباس، رنگ پارچه، ایستایی پارچه، طراحی لباس، مدل یقه و … بسیار اهمیت دارد که شما در کارتان جدی بنظر برسید. بنابراین باید دقت کافی رادر انتخاب لباس کار زمستانی اداری داشته باشید

در این مقاله تمرکز ما روی لباس مناسب فصل زمستان در مواجه با هوای سرد بیرون و تجهیزاتی که باید برای مقابله با سرما تهیه کنیم می‌باشد. در ادامه این مطالب با لباس‌های مناسب فصل سرد و تجهیزاتی که باید به همراه داشته باشیم آشنا خواهیم شد.

هنگام کار در خارج از خانه در زمستان چه بپوشیم

چه تمام یا قسمتی از روز را در خارج از منزل و در معرض عوامل محیطی و یا در فضاهای سرد بدون گرما و سر پوشیده، سپری کنید، باید چند اصل که برای گرم ماندن و کار موثر بدون آسیب دیدگی را بدانید و به آن‌ها عمل کنید.

برای راحتی و تاثیرگذاری در شرایطی که در مواجه با هوای سرد هستید، کمی برنامه‌ریزی و خرید استراتژیک، موثرتر از استفاده از لباس‌های بیشتر است. رد این م.اقه باید از ایده لایه‌بندی استفاده کرد. اغلب به اشتباه فکر می‌کنند لایه‌بندی به معنای گرم نگه داشتنبا لایه‌های زیاد است. در حالی که اینطور نیست، به عنوان مثال ۳ پیراهن نخی نمی‌تواند محافظت خوبی در برابر سرکا انجام دهد زیرا آن‌ها عایق خوبی در برابر سرما نیستند، خیلی راحت روی هم نمی‌نشینند و منجر به تجمع عرق فرد می‌شوند.

لایه عایق پایه

لایه پایه همانند یک عایق عمل می‌کند و در عین حال اگر پوشنده فعال باشد عرق فرد را به بیرون منتقل کرده که منجر به تبخیر می‌شود.

برای مواجه با سرمای طولانی و جدی، لباس زیر ضخیم و بلند به عنوان بخشی از سیستم لایه‌بندی در لایه پایه شما برای مقابله با سرمای شدید استفاده می‌شود.

پشم مصنوعی یا مرینوس گزینه‌های خوبی برای استفاده در لایه پایه هستند، زیرا رطوبت را از لایههای پایینی به بیرون می‌کشند و عایق بهتری برای مقابله با سرما هستندو بهتر است در استفاده از پنبه اجتناب شود، اگرچه استفاده از پنبه برای برخی مشاغل یک الزام ایمنی محسوب می‌شود، تنها در مشاغل خاص بهتر است از آن استفاده کنید. لباس‌های زیر نخی و پنبه‌ای را فقط در صورت نیاز به قرار گرفتن در معرض خطر برق گرفتگی و آتش سوزی استفاده نمایید.

نمونه‌های لباس زیر مردانه و زنانه از الیاف مصنوعی

استفاده از یک لایه پایه در زیر لباس‌هایی که از رو استفاده میکنید می‌تواند گرمای قابل توجهی را حفظ نماید. این یک راه نسبتا ارزان قیمت برای افزودن عایق بیشتر است و البته چون دور از چشم عموم است و قابل روئیت نیست، نیازی به طیف وسیعی از رنگ‌ها یا سبک‌ها برای ست کردن با سایر لباس‌های خود ندارید. علاوه بر این لباس ‌های لایه پایه بسیار سبک هستند و مراقبت از آن آسان است و یک عایق غیر حجیم محسوب می‌شود که دامنه حرکت فرد را کاهش نداده و راندمان کاری فرد را پایین نمی‌آورد.

این مقاله ادامه دارد…