لباس کار مهندسی شیک
لباس کارمهندسی شیک

لباس کارمهندسی شیک

فروشگاه سیف شو بهترین لباس کار و لباس کار مهندسی شیک لباس کار خارجی اصل لباس کار کاترپیلار لباس کار سبلان لباس کار دوبنده لباس کار دیکیز لباس کار جین را عرضه میکند .
برای دیدن نمونه لباس کار مهندسی شیک اینجا کلیک کنید .  تنوع در رنگ و طرح و کیفیت های مختلف این لباس کار مهندسی شیک را برازنده هر مهندسی میکند که به لباس خود اهمیت میدهد . این لباس کار را فقط میتوانید از ما با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید

لباس کار های مهندسی شیک از بهترین مواد و پرچه های موجود در بازار تهیه شده و از برترین برندهای موجود در بازار است .
این لباس کار ها در انواع و اقسام مختلف تولید میگردند و بنا به درخواست سلیقه ی مشتریان از تنوع رنگ و مدل های مختلفی برخوردارند .
لباس کار مهندسی شبک

لباس کار مهندسی شیک
لباس کار مهندسی شیک

محصول جدید کارجامه برای استفاده در فصول گرم لباس کار کارجامه مدل ریلکس ۱ میباشد. لباس کار رکابی کارجامه مدل ریلکس ۱ مانند سایر محصولات این برند از پارچه درجه یک برند آیدین بافت و یا نیک باف با درصد بالای ویسکوز تولید شده است. در قسمت سرشانه جهت راحتی کار، کاملاََ از کش پهن استفاده شده است. همچنین جهت راحتی و فیت بودن کار در تن در یک طرف کمر از دکمه و در طرف دیگر از کش استفاده شده است. همانطور که در عکس مشاهده میکنید تنخور بسیار شیک و راحتی دارد. امکان دوخت سفارشی این محصول در رنگهای مختلف که با تیشرت های جودون مرغوب بر اساس رنگ ست میشود همراه با خدمات چاپ و گلدوزی برای شما فراهم است.
لباس کار حرفه ای