بیلرسوت کار یا لباس کار یکسره

 بیلرسوت کار یا لباس کار یکسره

امروزه برای برطرف کردن نیاز کارگران و همچنین افزایش رانرمان کاری آنان از لباس کارهای مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از انواع این لباس کارها بیلرسوت یا لباس کار سرهمی می‌باشد.

استفاده از بیلرسوت برای کار

بیلرسوت لباس کار یکسره
بیلر سوت لباس کار یکسره

کارگران مرتبط با مشاغل مختلف از روپوش به عنوان سپری برای محافظت در برابر تعدادی از خطرات استفاده می‌کنند. لباس‌های ایمنی بسته به عملکرد مورد نطرشان در پارچه‌ها، ضخامت و سبک‌های متفاوتی وجود دارند. نشست مواد شیمیایی، اجسام متحرک تیز، جرقه و آب و هوا از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند افراد در حین کار از لباس‌های ایمنی استفاده کنند. عملکرد اصلی روپوش‌ها فراهم کردن راحتی و محافظت در برابر خطرات است تا فرد بتواند بدون نگرانی در مورد خطرات محل کار، به راحتی کار کند. در اینجا به برخی از مزایای پوشیدن بیلرسوت در محیط‌های صنعتی اشاره کنیم.
حفاظت از لباس
مردم نمی‌توانند هنگام کار در محیط کثیف، لباس‌های معمولی خود را کثیف کنند. کثیف شدن لباس‌ها هنگام کار یک اتفاق معمول است که کارگران همه روزه با آن روبرو هستند. برخی از مشاغل حرفه‌ای مانند تعمیرکاران اتومبیل‌ها، کارگران مشغول در معادن برای ورود به محل کارشان به اضطرار باید یکی از انواع این لباس‌ها را بپوشند زیرا این‌گونه از لباس کارها کل بدن آن ها می‌پوشاند و مانع از کثیف شدن لباس‌های شخصی آنان می‌شود. اگر یک فردی که در این گونه محیط های کاری مشغول به فعالیت هستند یکی از این لباس‌های کار را استفاده نکنند، متحمل هزینه‌های گزاف تهیه لباس روزمره شده و یا باید هر روز لباس‌های شخصی خود را شورند کهدر پی این اتفاق خراب شدن سریع لباس‌ها رخ می‌دهد که این خود نیز باعث افزایش هزینه‌های فرد می‌شود.

  • محافطت از پوست

لباس کار سرهمی و یکسره کار را می‌توان به یک روتختی شباهت داد بدین صورت که تمام بدن را از سرتا می‌پوشاند. به عنوان یک ابزار ایمنی برای حرفه‌های مختلف، بیلرسوت‌ها نیز به عنوان یک یونیفرم استاندارد در برخی از محیط‌های کار استفاده می‌شوند. لباس‌های مختلفی وجود دارد که کارمندان می‌توانند بسته به نیازهای ایمنی خود از آن‌ها استفاده کنند. با این حال یکی از وظایف اصلی بیلرسوت‌ها محافظت از پوست بدن می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما یک جوشکار هستید، یک بیلرسوت می‌تواند به شما کمک کند از پوشت خود در برابر جرقه و شعله محافظت کنید.
برخی از بیلرسوت‌ها هستند که با دید بالا برای افزایش دید پوشنده در محیط‌های کم نور استفاده می‌شوند. لباس‌های ایمنی غیرقابل نفوذ به متخصصان کمک می‌کند در برابر مواد شیمیایی آفت‌کش‌های خطرناک محافظت شوند. به همین ترتیب، روپوش‌های مقاوم در برابر آتش می‌توانند در برابر گرما مقاومت کنند که آن‌ها را به یک لباس کار ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که باید در اطراف آتش و گرما کار کنند.

  • بهبود دید

لباس‌هایی باد دید بالا برای افرادی طراحی شده است که نزدیک جاده‌ها و مناطق تاریک و پرخطر از آن استفاده می‌شود و به طور قابل توجهی دید وسایل نقلیه در حال حرکت را افزایش می‌دهد. این گونه از بیلرسوت‌ها دید را برای پوشنده خود در شرایط آب و هوایی بد بهبود می‌بخشد. هنگامی که کارگران به لباس‌هایی با دید بالا و محافظت از خود در برابر کثیفی و سایر خطرات نیاز دارند، استفاده از بیلرسوت‌های با دید بالا برای آن‌ها کاملا ضروری می‌باشد.

  • محافظت از کمر

 

بیلرسوت
بیلرسوت یا لباس کار یکسره

این گونه از لباس کارها به دلیل ساختار یک سره ای که دارند هنگام خم وراست شدن فرد استفاده کننده ازبیرون امدن کمر فرد جلوگیری به عمل می‌آورد و از ورود سرما به داخل بدن ممانعت می‌کند.
جنس بیلرسوت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های انتخاب یک لباس کار مناسب می‌باشد. مهم است که روپوش‌های ایمنی با کیفیت بالا خریداری کنید که بتوانند در محیط‌های خشن بهترین تامین کننده مقاومت از شما و خود لباس باشند.
اگر در هر یک از شهرای ایران هستید و بنا به شرایط شغلی خود نیاز به یک بیلرسوت یا لباس کار مناسب شغل خود هستید کافیست با ما در ارتباط باشید
راه های ارتباطی سیف شو به ترتیب شماره تماس
۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲و ۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹ تماس حاصل بفرمایید تا بهترین لباس در خور شغل و موقعیت شما را در تعداد اندک تا تیراژ بالا را در اسرع وقت آماده نماییم. برای ارتباط با مشاوران فروش می‌توانیذد بر روی لینک سیف شو کلیک نمایید.