لباس کار مدل کلاسیک بی Classic B سورمه ای -آبی
لباس کار شیک

با کمی بررسی در موتورهای جستجو مشاهده میکنید که افراد زیادی اقدام به جستجوی لباس کار شیک کرده اند، امّا لباس کار شیک به چه لباسی گفته میشود و باید چه ویژگیهایی داشته باشد. سوأل بسیاری از مشتریان، از کارشناسان سیف شو دلیل تفاوت ظاهری انواع لباس کار ایرانی و لباس کار خارجیست. اینکه چرا لباس کارهای خارجی ظاهر شیک تر و شکلیل تری نسبت به لباس کارهای ایرانی دارند؟ در پاسخ باید گفت دلیل عمدۀ این موضوع، تفاوت در طراحی الگوی این دو نوع لباس کار است. متأسفانه در کشور ما بطور کلی، بلکه نه تنها در تولید پوشاک صنعتی، آنچنان که باید به الگو و طراحی لباس بر اساس آناتومی بدن توجه نمیشود. به همین دلیل است که ظاهر لباس کار ایرانی بعضاََ به اصطلاح چنگی به دل نمیزند.

برند کارجامه – تولید لباس کار شیک

کارجامه قصد جهانی شدن دارد. هدف ما معرفی برند کارجامه در سطح بین المللی است. به همین دلیل در طراحی و تولید لباس کارهای کارجامه به الگوی لباس و تطابق با آناتومی بدن در حالتهای مختلف در هنگام کار، توجه ویژه ای شده است. همین موضوع سبب شده، وقتی لباس کار کارجامه را به تن میکنید، علاوه بر اینکه بنظر میرسد، لباس کار کاملاََ جذب بدن شما و کاملاََ فیت دوخته شده است، در حالتهای مختلف بدن هنگام کار، احساس راحتی کامل خواهید داشت. با تهیۀ محصولات کارجامه، شما یک لباس کار شیک که راحت و استاندارد نیز هست در اختیار خواهید داشت.

خرید لباس کار شیک – فروشگاه سیف شو

انواع مختلف لباس کار در فروشگاه سیف شو با درج اطلاعات کامل به حضورتان معرفی شده است. شما میتوانید با مراجعه به ایمنی زمانی فرد، واقع در تهران خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد، پاساژ نهانی، طبقه همکف، واحد ۹ و یا فروشگاه اینترنتی سیف شو اقدام به خرید لباس کار و یا سفارش دوخت نمایید. کارشناسان ما با افتخار پذیرای شما مشتریان گرامی خواهند بود.

برای مشاهدۀ انواع مختلف لباس کار کارجامه بر روی اینجا کلیک کنید.