کاپشن فیت
لباس کار زمستانه یا لباس کار گرم

لباس کار زمستانه 

لباس کار زمستانه یکی از ملزوماتی است که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد . لباس کار زمستانه انواع و اقسام مختلفی دارد و مانند لباس کار معمولی دارای انواع و رنگ بندی ها و خواص مختلفی است و در دسته بندی های مختلف قرار میگیرد . 

برای خرید لباس کار زمستانه می توانید روی کلمه لباس کار زمستانه کلیک کنید . 

کاپشن ضد آب مدل فیت

کاپشن ضد آب مدل فیت

به لباس کار زمستانه می توان به عنوان نوعی لباس کار و لباس ایمنی که از نفوذ برودت و بارش های فصلی جلوگیری می کند نگاه کرد. انواع لباس کار زمستانه برای افرادی که در محیط کار وظایف متفاوتی دارند، بسته به نوع محیط، شدت برودت و میزان نفوذپذیری لباس در برابر رطوبت، طراحی و تولید شده اند.

انواع لباس کار زمستانه

در تقسیم بندی انواع لباس کار زمستانه با توجه به نوع محیط کاری، میتوان لباس کار زمستانه را در دو دسته جای داد.

۱ . لباس کار گرم برای افرادی که در محیط داخل کارخانه و فضای سر بستۀ کارگاهی کار می کنند مانند گرمکن زیر و جوراب پشمی و غیره که با توجه به سر بسته بودن کارگاه ها، بحث بارش و نفوذ رطوبت و برودت بالا در آنها منتفی است، مناسب می باشد.

۲ . لباس کار ضد آب و گرم برای افرادی که در محیط باز کار می کنند و نسبت به افرادی که فقط داخل کارگاه فعالیت می کنند بیشتر در معرض برودت و بارش قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. انواع بادگیر شلوار بدون آستر، بادگیر شلوار آستر دار و اورکت های اداری و کاپشن پلیسی و غیره وجود دارند که بعضاََ در صورت برودت شدید به همراه لباس گرم زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لباس گرم زمستانه

فروشگاه سیف شو اقدام به عرضۀ انواع مدل های مرسوم لباس کار گرم یا همان لباس کار زمستانه مانند انواع بادگیر شلوار، اسپیلت شلوار مهندسی، اورکت اسکی، اورکت پارچه ای، بارانی، پانچو و غیره نموده است. البته در صورتیکه با مشاهدۀ انواع مدل لباس کار زمستانه در فروشگاه سیف شو، گزینۀ مورد نظرتان را مشاهده نکردید، طی تماس با فروشگاه می توانید درخواست خود را به صورت شفاهی و یا با ارسال عکس و مدل عرضه کنید تا کارشناسان سیف شو در اسرع وقت نسبت به ارائۀ مشاورۀ خرید و تهیۀ لباس کار زمستانۀ مورد درخواستتان اقدام کنند.

 

جنس رویه و آستر بادگیر شلوار

جنس رویۀ لباس های زمستانه معمولاََ از پارچۀ پشت لاستیک است. پارچۀ پشت لاستیک از یک لایه پارچه ای که یک لایۀ لاستیکی به آن پرس شده، تشکیل شده است و کاملاََ ضد آب است. جنس آستر انواع بادگیر شلوار آستر دار با توجه به نوع استفاده از آنها متفاوت است .

انواع مدل های مرسوم لباس کار زمستانه

۱ . بادگیر شلوار تک لایه : انواع بادگیر شلوار تک لایه که بدون آستر هستند و جهت محافظت از بارش و نفوذ رطوبت مورد استفاده قرار می گیرند و به بادگیر شلوار موتور سواری نیز معروفند. انواع بادگیر شلوار پشت لاستیک تک لایه با اینکه آستر گرم ندارند اما با توجه به اینکه جنس رویۀ آنها از پارچۀ پشت لاستیک ضد آب است در برابر نفوذ هوا و باد نیز از خود مقاومت نشان می دهند.

۲ . اسپیلت شلوار آستر نمدی : انواع اسپیلت شلوار آستر نمدی در دو نوع اسپیلت شلوار آستر نمدی جلو بسته و اسپیلت شلوار آستر نمدی جلو باز تولید می شود. آستر این نوع اسپیلت شلوار از یک لایۀ نازک نمدی است که سبب گرم نگه داشتن بدن می شود.

۳ . اسپیلت شلوار مهندسی آستر لایکو : اسپیلت شلوار مهندسی آستر لایکو در سایزهای مختلف و با جنس رویۀ پارچۀ پشت لاستیک و برخی دیگر از انواع پارچه های ضد آب که بعضاََ از پارچۀ پشت لاستیک، با دوام تر هستند تولید می شود. آستر اسپیلت شلوار مهندسی از جنس پشم شیشه است که دو طرف آن با پارچه دوخته شده و اصطلاحاََ به آن آستر لوزی دوزی ( لایکو ) نیز گفته می شود.

۴ . اسپیلت شلوار آستر خز : آستر خز بیشتر در مواردی که با برودت زیاد مواجهیم مثل مناطق سردسیر و یا کار در سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به آنها لباس کار سردخانه نیز گفته می شود.

۵ . لباس بارانی : لباس بارانی در حقیقت روپوشی از جنس ضد آب است که مدل کلاه سرخود است و در بارشها جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

۶ . پانچو : کاربرد پانچو نیز مثل لباس بارانی است با این تفاوت که پانچو آستین ندارد و به صورت روکشی بر روی لباس پوشیده می شود تا از خیس شدن در بارشها جلوگیری کند.

برای مشاهدۀ انواع لباس کار زمستانه در فروشگاه سیف شو اینجا کلیک کنید.

لباس کار زمستانه

اگر دنبال خرید لباس کار زمستانه و کاپشن کار هستید ، می توانید با کیک بر روی لباس کار زمستانه  در صفحه ی مخصوص لباس کار زمستانه و کاپشن کار انواع مختلف لباس کار زمستانه را مشاهده و با خیال راحت اقدام به خرید نمایید و ما گارانتی میکنیم بهترین محصول را با مناسبترین قیمت در سطح تهران به شما ارائه دهیم . قطعا مشاوران و متخصصین ما می توانند در انتخاب بهترین مدل لباس کار زمستانه شما را یاری دهند . لباس کار و کاپشن کار زمستانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو به راحتی تهیه نمایید و همچنین با مراجعه حضوری به محل فروشگاه و تولیدی لباس کار سیف شو می توانید مدلهای مختلف را مشاهده کرده و پرو نمایید . 

آیا می توان کاپشن کار را به عنوان لباس کار تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار داد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که در صورت چاپو گلدوزی آرم و شعار تبلیغاتی شما بر روی لباس می توان آن را به عنوان یک تن پوش تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار داد، شایع ترین نمونه از لباس کار زمستانه که به عنوان تبلیغات نیز مورد استفاده قرار میگیرد لباس های پلیش های راهنمایی و رانندگی است که منقش به آرم و لوگوی راهنمایی و رانندگی میباشد . 

کاپشن کار و لباس کار زمستانه را با خیال راحت از ما خرید کنید . ما قیمت و کیفیت اجناس خود را تضمین میکنیم .