لباس کار مدل مترو Metro قرمز-مشکی
لباس کار ارزان

لباس کار ارزان

با کمی بررسی در موتورهای جستجوی اینترنتی درخواست بالای مشتریان برای خرید لباس کار ارزان برایتان مشخص میشود. لباس کار ارزان را از دو منظر میتوان نگاه کرد:

  • اول لباس کاری که قیمت تمام شدۀ پایینی دارد و قطعاََ در تولید آن باید از پارچۀ با کیفیت پایین و قواره ای غیر استاندارد و دوختی بی کیفیت استفاده کرد.
  • دوم نگاه کلی به هزینه ای که بناست طی یک سال صرف خرید لباس کار شود یا به عبارت دیگر چطور میشود هزینه های خرید لباس کار را کاهش داد.

اگر به دنبال خرید لباس کار ارزان با مفهوم اول هستید، متأسفانه باید گفت: که شما اصلاََ هوشمندانه عمل نکرده اید و به فکر جیب خود نیستید. در این بلاگ سعی میکنیم دلایل اتلاق ما به خرید لباس کار ارزان با کیفیت پایین را تحت عنوان تصمیمی غیر هوشمندانه به حضورتان شرح دهیم. فرض کنید شما اول سال کاری در فروردین ماه اقدام به خرید لباس کار میکنید و جهت کاهش هزینۀ خرید تجهیزات ایمنی، لباس کار ارزان و لباس فرم با قیمت پایین تهیه میکنید. حالا به بررسی نتیجۀ این خرید که از نظر کارشناسی خریدی غیر هوشمندانه است میپردازیم.

۱ . به دلیل کیفیت پایین پارچۀ لباس کار خریداری شده و درصد بالای مواد پلاستیکی در لباس ارزان، این لباس در ساعات اولیۀ پس از پوشیدن، دچار بوی نامطبوع میشود. اگر در مناطق گرمسیر باشید سبب کلافگی کارگر شده و گرمازدگی را به دنبال خواهد داشت. این موارد میتوانند سبب کاهش راندمان کاری شوند.

۲ . در دوخت لباس کار ارزان، جهت کاهش مصرف پارچه از قواره های غیر استاندارد و الگوی دوخت شلوار با فاق کوتاه استفاده میکنند در نتیجه در اولین نشست و برخواست، شلوار کار از قسمت خشتک دچار پارگی میشود. مسألۀ فاق شلوار لباس کار از مشکلاتی است که بسیاری از صاحبان کارگاه ها در تهیۀ لباس کار با آن مواجه هستند.

نهایتاََ تا پایان اردیبهشت شما با لباس کاری مواجه هستید که به دلیل مواد پلاستیکی زیادی که در پارچه به کار رفته، اصطلاحاََ دون دون شده، ظاهر نامناسبی دارد علاوه بر اینکه بوی نامطبوع آن زننده است. به دلیل قوارۀ نامناسب و فاق کوتاه شلوار، لباس کار در قسمتهای مختلف دچار پارگی شده و ظاهر نامناسبی پیدا کرده است و قطعاََ سبب نارضایتی کارگران نیز شده است.

در این حالت شما به اجبار بعد از گذشتن نهایتاََ ۳ ماه و یا حتی کمتر به اجبار مجدداََ اقدام به خرید لباس کار خواهید کرد و شاید مجبور شوید در صورت عدم تغییر سیاستتان در خرید لباس کار ارزان تا پایان سال بارها مجبور به خرید لباس کار شده و هزینۀ هنگفتی را صرف سفارش لباس کار پرسنل کنید. قبل از بررسی حالت دوم این نکته قابل ذکر است در مقایسۀ قیمت لباس کار ارزان با لباس کار باکیفیت میتوان اختلافی نهایتاََ در حدود ۴۰ درصد در نظر گرفت. حالا به بررسی نگاه دوم یعنی همان کاهش هزینۀ سالیانۀ لباس کار می پردازیم.

فرض کنید شما در ابتدای سال لباس کاری بخرید که از کیفیت بالایی برخوردار است. با پارچۀ درجه یک، قوارۀ استاندارد و دوخت با کیفیت تولید شده است. در این لباس کار استاندارد درست برعکس لباس کار ارزان با توجه به پارچۀ با کیفیتی که دارد دچار بوی نامطبوع نمیشود و به دلیل درصد بالای ویسکوز به کار رفته در آن کارگران دچار گرمازدگی نمیشوند و احساس راحتی کامل دارند.

قوارۀ لباس کار کاملاََ استاندارد و فاق شلوار بلند است و در نتیجه برعکس لباس کار ارزان که در مدت کوتاهی دچار پارگی در قسمت فاق و کلاََ دوخت شده بود، ماه های متمادی و حتی بیش از یک سال میتواند در تن کارگر شما دوام داشته باشد. در نتیجه در این خرید هوشمندانه لباس کار، شما فقط در خرید اولیه نهایتاََ ۴۰ درصد بیشتر پرداخت کرده اید امّا دیگر تا پایان سال متحمل هزینه های مجدد لباس کار نشده اید. در زیر برای روشن تر شدن مثال، هزینۀ خرید لباس کار ارزان و لباس کار باکیفیت را طی یک سال محاسبه میکنیم.

قیمت لباس ارزان = ۱۲۰۰۰۰ تومان و تعداد لباس مورد نیاز برای یک سال = ۳ دست >>>>> در نتیجه هزینه خرید یک سال میشود ۳۶۰۰۰۰ تومان

قیمت لباس با کیفیت = ۱۷۰۰۰۰ تومان و تعداد لباس مورد نیاز برای یک سال = ۱ دست >>>> در نتیجه هزینه خرید یک سال میشود ۱۷۰۰۰۰ تومان

کاهش هزینۀ خرید لباس کار با خرید لباسهای با کیفیت برند کارجامه :

فروشگاه اینترنتی سیف شو به پشتوانۀ سالها تجربۀ تولید و فروش، اقدام به تولید لباس کار استاندارد و با دوام با برند کارجامه نموده که در مقایسه با سایر مدلهای متفرقه لباس کار که در بازار به وفور یافت میشوند دوام بسیار بالاتری دارد و علی رغم داشتن قیمت بالاتر با توجه به دوام و کیفیتی که دارد سبب کاهش هزینه های خرید سالانۀ لباس کار خواهد شد مانند لباس کار مدل مترویی کارجامه

لباس کار سفارشی – فروشگاه سیف شو :

برند کارجامه غیر از مدلهای موجود لباس کار در فروشگاه سیف شو این امکان را برای شما مشتری عزیز فراهم کرده است تا مدل درخواستی لباس کارخود را ارائه داده و طبق آن از کارشناسان فروش سیف شو تقاضای استعلام قیمت و ثبت سفارش نمائید تا در اسرع وقت لباس سفارشی خود را با کیفیت بالا تحویل بگیرید.