کلاه ایمنی هترمن Hatterman مدل MK8 مهندسی
خرید کلاه ایمنی با توجه به نکات کاربردی

با ارزشترین دارایی آدمی، جان و سلامتی جسم است. از همین رو صاحبان کارگاه ها، موظف به فراهم کردن شرایط و امکاناتی هستند که کارگران بتوانند در محیطی امن و با رعایت اصول ایمنی کار کنند. از آنجائیکه سر، مهمترین عضو و البته حساسترین آنهاست، خرید کلاه ایمنی باید با دقت و تحقیق انجام شود. الزام به استفاده از لوازم ایمنی و مخصوصاَ کلاه ایمنی هنگام کار، امریست که در کشور ما بصورت قانون لازم الاجرا در آمده است.

البته با توجه به اینکه متأسفانه عده ای از صاحبان کارگاه ها با انگیزه های اقتصادی بدون توجه به اهمیت حفظ جان کارگران، اقدام به خرید کلاه ایمنی ارزان قیمت می کنند، الزام وجود قانونی جهت بازرسی از کارگاه ها به منظور بررسی کیفیت کلاه ایمنی و کلیۀ لوازم ایمنی احساس می شود.

تقسیم بندی نادرست کلاه ایمنی

تقسیم بندی انواع کلاه ایمنی به کلاه ایمنی کارگری و کلاه ایمنی مهندسی از نظر مجموعۀ سیف شو امری ناپسند و غیر اخلاقیست، مگر در یک حالت، آنهم در صورتیکه صاحبان کارگاهها جهت خرید کلاه کارگری حساسیت بیشتری به خرج دهند و کلاه ایمنی کارگری با کیفیت تهیه کنند. آنهم به این دلیل که کارگران محترم در مقایسه با بسیاری از مهندسان عزیز مدت زمان بیشتری کار می کنند و بیشتر در معرض خطر قرار دارند. البته در بسیاری از موارد کلاه ایمنی مهندسی فقط از نظر شکل و ظاهر با کلاه ایمنی کارگری متفاوت است.

کلاه ایمنی هترمن مدل MK8 کار در ارتفاع
کلاه ایمنی هترمن مدل MK8 کار در ارتفاع

دسته بندی مناسب برای کلاه ایمنی

گاهی اوقات در انواع کلاه ایمنی خارجی و کلاه ایمنی ایرانی، دسته بندی کلاه ها به کلاه ایمنی کارگری و کلاه ایمنی مهندسی، فقط از نظر رنگ صورت می گیرد و معمولا کلاه ایمنی سفید به عنوان کلاه ایمنی مهندسی و رنگ آبی و قرمز برای کلاه ایمنی کارگری مورد استفاده قرار میگیرد. در صورت احساس نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و نیاز به مشاوره، برای خرید کلاه ایمنی، کارشناسان سیف شو با افتخار، آمادۀ خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینۀ خرید کلاه ایمنی می باشند.

* فروشگاه ایمنی زمانی فرد وفروشگاه اینترنتی سیف شو*

* محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت را از فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران میدان حسن آباد و همچنین در فروشگاه اینترنتی سیف شو می توانید تهیه کنید . فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه لباس کار و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت است .