آشنایی با تیشرت کار و لباس کار تبلیغاتی 

آشنایی با تیشرت کار و لباس کار تبلیغاتی

اهمیت استفاده از لباس کار

بشر برای گذران زندگی نیاز به معاشرت و ارتباط با سایر هم نوعان خود دارد. با توجه به اینکه تهیه لباس مناسب از ضروریات قبل از قرارهای ملاقاتی می‌باشد، هر فرد بایستی از نوع پوشش مناسب خود در محفلی که قرار است در آن حاضر باشد اطلاعاتی را کسب کند تا بتواند اقدام به تهیه لباس مناسب خود بکند.

به طور مثال هیچ فردی نمی‌تواند با لباس رسمی و کت و شلوار در میان ورزشکاران برای انجام ورزش استفاده کند و می‌بیستی حتما از قبل لباس ورزشی مناسب تهیه کند.

همین امر مهم را نیز بابد در زمینه کار رعایت کرد. زیرا فردی که مشغول انجام دادنی کاری است باید به‌گونه‌ای لباس بپوشد که آن لباس دامنه حرکتی فرد را مختل نکرده و به طبع آن راندمان کاری پایین نیاید و موجب آزار فرد انجام دهنده کار نشود.
در مطالب گذشته به طور کامل در این مورد صحبت کرده‌ایم در این مطلب برای کمک به درک مطالب بعدی به اختصار در باره ضرورت استفاده از تیشرت کار صحبت کردیم.
اگر شما هم به یک راه سریع و آسان برای ایجاد لباس سفارشی برای تیم ورزشی یا تیم کسب‌وکار خود نیاز دارید با ما همراه باشید

ضرورت استفاده از تیشرت‌کار و لباس کار تبلیغاتی

یکی از بهترین و البته ارزانترین راه‌های عالی برای تبلیغ کسب و کار و برند شما و به دنبال آن ایجاد شهرت گروه شما استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی می‌باشد. عموم نام و اوگوی شما را توسط صدها نفر مشاهده می‌کنند! می‌توانید تصاویر آثار هنری خود را بر روی تیشرت‌های تبلیغاتی اضافه کنید و یا از طرح‌های مخصوص خودتان که تیم طراحی ما به صورت اختصاصی آماده می‌کنند استفاده کنید و بعد اینکه طرح از نظر شما مورد تایید شد بر روی تیشرت‌های تبلیغاتی از آن استفاده نمایید و آن طرح را به انحصار خود درآورید.
طراحی تیشرت‌های تبلیغاتی برای نمایش نام تجاری شما در رویدادهای مختلف یکی از تخصص‌های ماست.
تیم فروش و خدمات ما ۷ روز در هفته برای کمک به شما، در دسترس است و یک فرد هنرمند و متخصص سفارش شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که سفارش شما به درستی انجام می‌شود.

تیشرت کار تبلیغاتی تیشرت کار جودون

مزایای استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی

یکی از انواع لباس‌های تبلیغاتی بدون درد سر با کمترین هزینه و زمان آماده سازی اندک تیشرت‌های تبلیغاتی سفارشی می‌باشند.
تیشرت‌های تبلیغاتی که با لوگو، متن و گرافیک شما چاپ می‌شوند، بیلبوردی عالی برای کمپین بازاریابی بعدی شما هستند. تیشرت‌های چاپ شده تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایا در جهان هستند. به‌گونه ای که تنها در بریتانیا در سال گذشته بیش از سه میلیارد تولید، چاپ و در سراسر جهان فروخته شده است. تیشرت‌های تبلیغاتی با قیمت مقرون به‌صرفه، امکان انتخاب گسترده رنگ‌ها و سبک‌های گوناگون با ترنسفرهای چاپ شده با آرم‌های مخصوص هر تیم، با پارچه‌های متفاوت و انواع مدل تیشرت از جمله تیشرت‌های یقه دار و بدون یقه و پیام شرکت‌ها برای نمایشگاه‌های تجاری و به همان اندازه در محل کار، مدرسه ایده‌آل و البته محبوب هستند.
پیراهن‌های پولو تبلیغاتی هم راحتی و هم حرفه‌ای بودن را در تعادل کامل ترکیب می‌کند.

تیشرت کار آستین بلند
این نوع پیراهن‌ها مناسب برای رویدادهای رسمی و غیر رسمی، بسیار مناسب هستند.

پیراهن‌های پولو یقه دار ما مناسب برای مردان و زنان می‌باشد که در هنگام استفاده از آن باعث می‌شود که فرد احساس ارزشمندی به او دست بدهد و از بار روانی بالایی برخوردار می‌باشد.
این گونه پیراهن‌ها طوری طراحی شده‌اند که فرد با استفاده از آن‌ها چه در سرکار یا آماده شدن برای یک ضیافت کاری احساس آمادگی کنند.
تمام پیراهن‌های پولو ما با آرم مخصوص شما تبدیل به یک پیراهن سفارشی شده و آماده چاپ و یا حتی گلدوزی برند، متن، شعار شما می‌باشد.
تیشرت‌های تبلیغاتی یک راه عالی برای تبلیغ شرکت شما و با هدف ایجاد شهرت برای گروه و تیم شما طراحی می‌شوند.
برای خرید عمده تیشرت‌های تبلیغاتی و تیشرت کار تبلیغاتی با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس برای خرید لباس کار تبلیغاتی: ۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲ و  ۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹