لباس کار مترو
لباس کار مهندسی

ارزش جان انسانها در هر رتبۀ شغلی با هم برابر است. در حقیقت نمیتوان گفت ارزش جان یک مهندس بیشتر از ارزش جان یک کارگر است. این مقدمه ای بود در شرح لباس کار مهندسی و تفاوتهای آن با لباس کار کارگری. در حقیقت لباس کار مهندسی به لباس کاری اتلاق میشود که از کیفیت بالایی در طرح و مدل و همچنین پارچۀ مصرفی بهره میبرد مانند بسیاری از مدلهای لباس کار موجود در فروشگاه سیف شو مانند لباس کار مدل مولکول سورمه ای و لباس کار مدل مولکول طوسی و …

لباس کار مهندسی – یک لباس کار با پارچۀ با کیفیت

در تولید مدلهای بالا از بهترین پارچه های موجود در بازار استفاده شده است، برندهای معتبری از قبیل نیک باف، آیدین بافت و زرین پود به عنوان با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برندهای پارچۀ موجود در بازار ایران هستند که جهت تولید لباس کار باکیفیت استفاده میشوند.

لباس کار مهندسی، یک لباس کار شیک

طرح و مدل لباس کار نیز در تعیین سطح کیفیت و استقبال از آن لباس نیز نقش مهمی دارد. برخی از لباسهای با سطح کیفی متوسط در بازار که در طراحی آنها فقط با رنگها بازی شده و تحت عنوان لباس کار مهندسی معرفی میشوند، در حقیقت آیتمهای مربوط به یک لباس کار با کیفیت را ندارند، در مقابل مدلهایی از لباس کار مهندسی مانند لباس کار مترویی( لباس کار مترویی سورمه ای-زرد، لباس کار مترویی سورمه ای -طوسی، لباس کار مترویی قرمز-مشکی ) دارای نوآوری در طرح و مدل هستند و میتوان آنها را در دستۀ انواع لباس کار حرفه ای قرار داد.

خرید لباس کار مهندسی – فروشگاه سیف شو

انواع لباس کار مدل مهندسی که از کیفیت بالای پارچه و نوآوری در طرح بهره میبرند با درج مشخصات کامل در فروشگاه سیف شو ارائه شده اند، مدلهای مانند لباس کار کلاسیک A.

در صورت داشتن هرگونه سوأل و یا نیاز به مشاوره در زمینۀ خرید انواع لباس کار، کارشناسان سیف شو با افتخار، آمادۀ پاسخگویی به شما مشتریان گرامی میباشند.

سفارش دوخت لباس کار – فروشگاه سیف شو

سیف شو دارای پشتوانۀ تجربۀ نزدیک به سی سالۀ ایمنی زمانی فرد در تولید انواع لباس کار مهندسی است. در این فروشگاه فروش انواع مدل لباس کار که در بازار موجود هستند و همچنین سفارش دوخت لباس کار با مدلهای خاص انجام میشود. از خدمات خاص فروشگاه سیف شو، طراحی مدل جدید لباس کار با توجه به نوع کار و رنگ درخواستی شما مشتریان گرامی میباشد.

خدمات چاپ و گلدوزی لباس کار – فروشگاه سیف شو

در فروشگاه ما خدمات چاپ و گلدوزی مطابق با بروزترین روشها و ماشین آلات گلدوزی و چاپ صورت میپذیرد. از سری مشکلات عمده ای که مشتریان در سفارش لباس کار و خدمات چاپ و گلدوزی بر روی آن دارند، بروز اشتباهات در پیاده کردن طرح و رنگ مورد درخواست است. برای حل این معضل، قبل از چاپ و یا گلدوزی، طرح آماده شده به حضورتان ارسال میگردد تا به تأییدتان برسد، حتی در صورت وجود حساسیت زیاد، این امکان وجود دارد که قبل از گلدوزی و یا چاپ بر روی تعداد کل لباسها، یک نمونه از آن ارائه شود و در صورت تأیید از سوی شما به ادامۀ کار پرداخته میشود.