هفت لباس کار برتر تبلیغاتی

هفت لباس کار برتر تبلیغاتی

چکیده مطلب: در میان لباس کارهای موجود در بازار لباس کارها را بررسی کرده‌ایم، که کدام یک مناسب‌ترین لباس کار تبلیغاتی می‌تواند باشد که قیمت مقرون به‌صرفه داشته باشند.
مدتی است در ایران همانند سایر کشورها، تبلیغات کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به همین جهت تصمیم داریم در میان لباس کارها لباس های با قیمت مناسب برا ی تبلیغات را بررسی کنیم و ۷ مدل برتر لباس کار با قیمت مناسب را معرفی نماییم.
لباس کار تبلیغاتی به لباسی گفته می‌شود که یک برند، لوگوی خود را بر روی لباس‌های کار یک شرکت یا موسسه چاپ می‌کند تا علاوه بر استفاده از لباس کارها در شغل مورد نظر، نام برند یا لوگوی آن در مقابل چشمان بیننده‌ها قرار گیرد. ما در اینجا قصد داریم فقط لباس‌های کار تبلیغاتی ارزان قیمت را برای شما معرفی نماییم و درباره سایر لباس کارها در مطلب دیگری صحبت خواهیم کرد.
در این مطلب، لباس کارهای تبلیغاتی بر اساس نوع پارچه، موارد مصرف، نوع لباس کار، لباس کار مناسب فصل تا جایی که امکان داشت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بر اساس مشتری پسندی معرفی می‌شوند.
می‌توان گفت لباس‌های کار تبلیغاتی بر اساس ملاک‌هایی که گفته شده طبقه بندی شده‌اند و سعی می‌شود در مورد هر لباس کار تبلیغاتی مزیت و معایب آن بیان شود، تا بتوان به نحوه مقایسه لباس کارهای تبلیغاتی نگرش مناسب پیدا کنیم تا لباس کار تبلیعاتی مورد استفاده برای خود را راحت‌تر تهیه نماییم.در ادامه مطلب ده مدل لباس‌های کار تبلیغاتی، طبق معیار گفته شده در بالا را معرفی می‌نماییم.

۱-تیشرت کار تبلیغاتی آستین کوتاه

تیشرت تبلیغاتی آماده چاپ

در میان انواع لباس کار تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است ، به دلیل کاربردی بودن تیشرت، ارزش تبلیغاتی بالایی دارد.

تیشرت تبلیغاتی توسط افراد در همه جا و همه نقاط مورد استفاده است و تقریبا در همه مکان‌ها قابل استفاده است که این خاصیت آن باعث می‌شود نام تجاری برند شما، در همه حال در معرض دید عموم قرار گیرد . هر گاه فردی، تیشرت تبلیغاتی که نام برند شما بر روی آن چاپ شده بر تن دارد، نام برند شما در خاطرش می‌ماند و حتی در مواجه با افراد مختلف، دیگران هم ناخواسته با نام برند شما آشنا خواهند شد که این روش یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی می‌باشد که بدون ایجاد زحمت اضافی، مخاطبان گسترده‌ای جذب برند تجاری شما می‌شوند.
یکی دیگر از مزایای تیشرت‌های تبلیغاتی را می‌توان قیمت مقرون به صرفه آن برشمرد. علاوه بر قیمت متعادل تیشرت‌های تبلیغاتی در انواع مختلف لباس کارها، می‌توان به تنظیم کردن قیمت آن بر اساس بودجه سفارش دهنده تیشرت کار تبلیغاتی اشاره کرد، بدین صورت که با انتخاب انواع مختلف جنس پارچه متناسب با بودجه به قیمت دلخواه دست پیدا کرد.به طور مثال اگر یک تیشرت کار تبلیغاتی را بر پایه پارچه جودون سفارش داد یا کتان، نخ پنبه پلی استر ، قیمت کالای نهایی برای شما متفاوت خواهد بود.
استفاده از لباس کار تبلیغاتی می‌تواند به روحیه کارکنان کمک کند. گاهی اوقات با ورود کارکنان به کار و گرفتن لباس فرم به منزله آن است که شما بخشی از تیم هستید که این مستقیما با روحیه فرد پذیرنده ارتباط دارد و راندمان کاری فرد را بالا می‌برد.

مزایای استفاده از تیشرت کار تبلیغاتی

.۱ ترویج محصول
.۲ بازاریابی بالا
.۳ سرعت تبلیغ بالا
.۴ ارزش تبلیغاتی بالا
.۵ کاربردی بودن تیشرت‌های تبلیغاتی
.۶ افزایش روحی تیمی
.۷ قیمت مقرون به صرفه

معایب استفاده از تیشرت کار تبلیغاتی

در مقابل مزایای بالای استفاده از تیشرت کار تبلیغاتی معایب ناچیزی می‌توان برای آن برشمرد:
.۱ محدودیت استفاده از آن درفقط فصول گرم ومناظق گرمسیری
.۲ ایمن نبودن برای برخی مشاغل

۲- تیشرت کار تبلیغاتی آستین بلند

تیشرت تبلیغاتی آستین بلند آماده چاپ

این تیشرت کارها نیز همانند تیشرت کارهای آستین کوتاه کاربردی می‌باشند و دقیقا همان مزایا را دارا می‌باشند . یکی از موارد استفاده از تیشرت کار تبلغاتی آستین بلند استفاده از آن در فصل‌هایی است که دمای هوا کاهش یافته باشد؛ در این مواقع استفاده از تیشرت‌های کار تبلیغاتی آستین بلند توصیه می‌شود.

۳ -گرمکن تبلیغاتی


هر گاه دما هوا کاهش یابد عملا استفاده از لباس گرم تبدیل به ضرورت می‌شود. همه کارکنان برای حفظ ایمنی خود در برابر سرما باید لباس گرم بر تن نمایند. اگر در یک موسسه همه باید لباس فرم برتن کنند یکی از اولین قدم‌ها تهیه لباس گرم مناسب فصل برای کارکنان می‌باشد. در اینجا بهترین گزینه استفاده از هودی یا گرمکن تبلیغاتی می‌باشد تا دوباره نام تجاری برند شما در معرض دید عموم قرار گیرد و در ذهن مخاطبان نقش ببندد. این دسته از لباس‌های کار تبلیغاتی در مقایسه با تیشرت کار تبلیغاتی از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.
به دلیل متریال مورد استفاده در این دسته از لباس‌های کار تبلیغاتی قیمت این قبیل لباس‌ها مقداری بالاتر از تیشرت‌های تبلیغاتی می‌باشد.
استفاده از سوشرت‌های تبلیغاتی زیپ دار در فصل پاییز انتخاب هوشمندانه‌ای می‌باشد زیرا امکان استفاده از این قیبل لباس‌ها خارج از محیط کار نیز بالا خواهد رفت و مخاطبان بیشتری را درگیر خود می‌کند.
با کم شدن دمای هوا اولین کاری که هر فرد در برابر ایمن ماندن از سرما انجام می‌دهد، استفاده از لباس‌های کار گرم است. در این جا بهترین انتخاب برای تبلیغ برند شما، استفاده از گرمکن‌های تبلیغاتی می‌باشد.

۴- سرهمی و لباس کارهای یکسره تبلیغاتی

همانطور که در مطالب قبل بیان کرده‌ایم استفاده از لباس کار در هر شغلی یکی از ضروریات آن شغل محسوب می‌شود. بنابراین اطلاع از جزئیات شغل مورد نظر شما را در انتخاب لباس کار تبلیغاتی امری ضروری محسوب می‌شود چرا که در کارگاه‌های صنعتی استفاده از تیشرت کار برای تبیلغ برند شما انتخاب درستی نمی‌باشد و در اینجا حتما باید لباس کار مورد نظر آن شغل را انتخاب نمایید . لباس کار سرهمی یکی از لباس‌هایی می‌باشد که در اکثر صنایع از آن استفاده می‌کنند زیرا پوشیدن لباس کار یکسره و سرهمی یک انتخاب راحتی است. یکی از بارزترین مشخصه های لباس کار یکسره راحتی بی‌نظیر آن می‌باشد، زیرا این لباس کار تنگ نمی‌باشد و مانع از حرکت فرد نمی‌شود و تحریکی که لباس کار دو تکه ایجاد می‌کند را ندارد.

لباس یکسره آماده چاپ

یکی از دلایل محبوبیت لباس کار یک تکه و یکسره در میان مشاغل صنعتی، امکان پوشیدن آن از روی لباس‌های شخصی فرد می‌باشد که مانع موثری برای جلوگیری از کثیفی لباس‌ها می‌باشد. اگر مشاغل هدف که در نظر گرفته‌اید، با ماشین آلات سروکار دارند یا اینکه در تماس با روغن هستند لباس کار سرهمی و یک تکه بهترین انتخاب پیش روی شما برای تبیلغ برندتان می‌باشد.
در ادامه انواع لباس کارهای یکسره موجود در بازار را معرفی می‌نماییم و مزایا و معایب آن را نیز بیان می‌کنیم
لباس کار یکسره شامل بیلرسوت، اورال و شلوار دوبنده می‌باشد.
یکی دیگر از مسائلی که باید در انتخاب لباس کار یکسره تبلیغاتی مورد ارزیابی قرار دهید تا لباس شما مقبولیت لازم را داشته باشد که شما را به هدفتان که تبلیغ برندتان است برساند جنس لباس کار در شغل مرتبط با آن است. به طور مثال جنس لباس کار مشاغلی چون نقاشی و یا تعویض روغنی که مستقیما با رنگ و روغن سروکار دارند باید به گونه‌ای باشد که در برابر شستشو با آب داغ مقاوم باشد زیرا برای تمیز کردن روغن و رنگ حتما به آب با دمای بالا نیاز است و لباس کار تبیلغی شما باید به‌گونه‌ای باشد که تحمل بالایی در برابر درجه حرارت آب داشته باشد که فرد بتواند مدت زیادی از آن لباس تبلیغاتی شما استفاده کند و نام برندتان را مدت زمان بیشتری به نمایش بگذارد.

ویژگی‌های مهم لباس کار یکسره

همانطور که قبلا گفته شد در انتخاب لباس کار یکسره مقتضیات شغل هدف باید در نظر گرفته شود. اگر هدف شما فقط تمیز ماندن لباس‌های شخصیتان در برابر آلودگی و کثیفی می‌باشد، انتخاب یک لباس یکسره سرهمی می‌تواند بهترین گرینه باشد؛ ولی این لباس ها باید دارای یک سری ویژگی هایی باشد که در ادامه در موردشان بحث خواهیم کرد
تناسب لباس کار، هماهنگی با محیط کار و رنگ لباس کار را باید در انتخاب لباس کار تبلیغاتی سرهمی مورد بررسی قرار دهید.

⦁ تناسب لباس کار:

در انتخاب لباس کار سرهمی علاوه بر قیمت باید سایز بودن و راحتی لباس کار را در نظر بگیرید. شاید در نگاه اول این یک امر ساده و پیش‌پا افتاده‌ای به نظر برسد ولی خروجی آن در راندمان کاری فرد می‌تواند اثر گذار باشد

⦁ طرح و رنگ لباس کار یکسره تبلیغات

توجه به طرح و رنگ لباس کار برخلاف آنچه عموم تصور می‌کنند از اقداماتی است که باید درباره آن بحث کرد. زیرا ترکیب رنگ خاص از ضروریات برخی مشاغل است که باید به آن توجه داشته باشید. به طور مثال در برخی مشاغل که در شب کار می‌کنند باید رنگ لباس کار به گونه‌ای باشد که دید در شب داشته باشد و از رنگ‌های فلئورسنت استفاده شود. در برخی مواقع باید هنگام انتخاب رنگ لباس کار به تفکیک رنگ در بخش‌های مختلف یک کارخانه صنعتی دقت کرد زیرا هر رنگ نشان دهنده کارکنان بخش خاص می‌باشد.

⦁ هماهنگی با محیط کار

هنگام انتخاب یک لباس کار صنعتی باید به ویژگی‌هایی دقت کرد که لباس را با محیط کاری و شرایط موجود در شغل سازگار سازد به طور مثال برخی از مشاغل، نیاز به استفاده مداوم از ابزار دارند که این ویژگی تعیین می‌کند لباس کار انتخابی شما جیب‌های زیادی داشته باشد یا خیر. هم‌چنین توجه به گرمی یا سردی محیط کار و منطقه‌ای که شرکت‌های صنعتی در آن واقع هستند تعیین کننده میزان ضخامت پارچه لباس کار سرهمی تبلیغاتی می‌باشد.

مزایای لباس کار تبلیغاتی یکسره یا سرهمی

۱. راحتی لباس کار
۲. جلوگیری از آلودگی لباس‌های شخصی
۳. بالا بردن راندمان کاری فرد استفاده کننده
۴. محبوبیت بالا در صنایع
۵. سرعت تبلیغاتی بالا
۶. ارزش تبلیغاتی بالا

معایب لباس های سرهمی یکسره

۱-تعویض لباس نسبت به لباسهای دوتیکه سخت می باشد
۲-مانور در لباسهایی سرهمی سخت می باشد ودر مشاغلی که بادستگاههای مانند پرس کارمیکنند

 

۵-لباس کاره دوتیکهلباس کار دو تیکه تبلیغاتی

لباس کار دو تیکه متشکل از شلوار ویک بلوز زیپ دار می‌باشدکه متناسب با کار در کارگاه های صنعتی می‌باشد ازمزایایی استفاده از این لباس می توان راحتی در تعویض لباس وراحتی کارگردر هنگام کار نام برد. این نوع از لباس کار مناسب برای کار بادستگاههای صنعتی می باشد.لباس کار دو تیکه نسبت به لباس کار های دیگر از همین جنس از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار می باشد. در کارهای تبلیغاتی و طراحی لباس کار متناسب با لوگوی شرکت یا کارخانه ها ازاین نوع لباس می توان استفاده نمود. جنس این لباس متناسب باکار افراد مختلف می باشد. به طور مثال جنس لباس کارهای دو تیکه عمدتا فلامنت کجراه یا ویسکوز فلامنت ،جین، کتان وغیره می باشد که با اقتضای هر شغلی این جنس پارچه‌ها برای تولید لباس کار دوتیکه استفاده می‌شود.

۶-پیشبندهای تبلیغاتی

یکی از ارزانترین لباس های کار موجود در بازار پیش‌بندها می‌باشند . این نوع ازابزارهای تبلیغاتی در دسته لباس های کار تبلیغاتی قرار می‌گیرند مانند پیش‌بندهای آرایشگری یا آشپزی.

پیشبندهای تبلیغاتی
با توجه به اینکه این نوع از لباس کارها وظیفه خطیری در هنگام کار با آن را انجام نمی‌دهند می‌توان آن را از هر جنسی انتخاب کرد و با توجه به راحت بودن دوخت آن قیمت تمام شده کالای مورد نظر پایین می‌باشد که آن را جز دسته ارزانترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌دهد.

 

۷- کاپشن‌های تبیلغاتی

یکی از نیازهای اساسی کارکنان در فصل سرما داشتن یک کاپشن کار خوب و گرم می‌باشد. در اکثر مواقع تهیه مایحتاج زمستانی برای کارکنان به یک معظل بزرگ تبدیل شده است زیرا بدلیل بالا بودن قیمت این لباس‌های کار مخصوص زمستان، کارفرمایان به مشکل برخورده‌اند .
انواع کاپشن‌های موجود در بازار که از آن ها برای امر تبلیغات می‌توان استفاده کرد کاپشن‌های کارگری و صنعتی می‌باشد.
اکثر مدل‌های کاپشن کارگری همراه با شلوار می‌باشند، بیشتر کسانی که کاپشن را برای تبیلغات برند خود انتخاب می‌کنند به دلیل بالا بودن قیمت کاپشن و شلوار همزمان این گزینه را انتخاب نمی‌نمایند و بهترین انتخابشان کاپشن‌های صنعتی می‌باشد.
از طرفی کارفرمایان شرکت‌ها با توجه به بالا بودن قیمت کاپشن اشتیاق بیشتری برای دریافت این هدایای تبلیغاتی نشان می‌دهند . یکی از راه‌های کاهش هزینه کاپشن‌های تبیلغاتی توافق طرفین هدیه دهنده و گیرنده می‌تواند باشد که بخشی از هزینه را طرف دریافت کننده پرداخت نماید. با انجام این کار، کارفرما هزینه کمتری برای تهیه لباس گرم مناسب فصل می‌پردازد و طرف تبلیغ کننده نیز ازاین امر مستثنی نمی‌باشد.
کاپشن-تبلیغاتی

مزایای کاپشن تبیلغاتی

۱. استقبال بیشتر کارفرمایان از دریافت این لباس کار تبلیغاتی مناسب فصل زمستان (لباس کار زمستانه)
۲. ارزش تبلیغاتی بالا
۳. بازاریابی بالا
۴. اگر نوع کاپشن خوب باشد بیروی از محل کار نیز مورد استفاده قرار میگیرد که موجب تبلیغات در بیرون از محل کار میشود
۵. ترویج محصول

معایب کاپشن تبلیغاتی

۱. بالا بودن قیمت محصول
۲. مناسب فصل سرد ومناطق سردسیری

ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا شما با مطالعه این مطلب بهترین گزینه از میان لباس‌های تبلیغاتی، را انتخاب کرده تا کسب و کار خودتان را در معرض دید عموم قرار دهید و یک تبلیغ مستمر را داشته باشید

برای خرید لباس کار تبلیغاتی عمده می‌توانید بر روی خرید لباس کار تبلیغاتی عمده کلیک نمایید.

هم‌چنین می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹ و۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲ تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب مناسب‌ترین لباس کارهای تبلیغاتی راهنمایی نمایند که بهترین خریدتان را انجام دهید.