کلاه ایمنی کارگری A برند ایمن گام IMG
کلاه ایمنی مهندسی از نظر ظاهر و طرح نسبت به کلاه های ایمنی دیگر به چه صورت هستند

کلاه ایمنی نیز مانند سایر لوازم ایمنی انواع مختلفی دارد و بسته به نوع کار و شرایطی که قرار است از کلاه ایمنی در آن استفاده شود انتخاب می شود. کلاه ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی کارگری، کلاه ایمنی عایق برق و کلاه ایمنی کار در ارتفاع از انواع پر مصرف کلاه های ایمنی در کارگاه ها و کارخانجات هستند و معمولا در رنگ سفید استفاده می شود و ظاهری شکیل تر نسبت به سایر کلاه های ایمنی دارد، البته سایر رنگهای نیز برای کلاه ایمنی مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد مانند کلاه ایمنی قرمز، طوسی، زرد و انواع دیگری از رنگها. علاوه بر رنگ، طراحی نیز نسبت به سایر کلاه های ایمنی شکیل تر می باشد. استفاده از روزنۀ تهویۀ هوا روی کلاه و رگلاژ اندازۀ دور سر به صورت پیچی و آسان، از دیگر ویژگی کلاه ایمنی مهندسی است.

کلاه ایمنی هترمن مدل MK8 کار در ارتفاع طرح فیبر
کلاه ایمنی هترمن مدل MK8 کار در ارتفاع طرح فیبر

برندهای کلاه ایمنی موجود ایران

در برندهای ایرانی میتوان به انواع کلاه ایمنی مهندسی هترمن ، پارس سیف و غیره اشاره کرد. کلاه های ایمنی خارجی نیز در برندهای مختلف در بازار ایران موجود می باشد مانند کلاه ایمنی MATRIX، کلاه ایمنی JSP و کلاه ایمنی ۳M. مجموعۀ سیف شو این افتخار را دارد که آمادۀ پاسخگویی به سوالات شما در زمینۀ کلاه ایمنی و ارائۀ مشاورۀ تلفنی جهت راهنمایی برای خرید کلاه می باشد.

* فروشگاه ایمنی زمانی فرد وفروشگاه اینترنتی سیف شو*

* محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت را از فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران میدان حسن آباد و همچنین در فروشگاه اینترنتی سیف شو می توانید تهیه کنید . فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه لباس کار و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت است .