چگونه یک تی شرت کار خوب انتخاب کنیم؟
چگونه یک تی شرت کار خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تی شرت کار خوب انتخاب کنیم؟

در این مقاله سعی داشته ایم نکات تخصصی در زمینه ی نخوه ی انتخاب یک تی شرت کار خوب را شرح دهیم ، فروشگاه اینترنتی لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو این افتخار را دارد که برترین برندهای تی شرت کار ، تی شرت شلوار کار و انواع لباس کار را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی ارائه نماید .

چگونه یک تی شرت کار خوب انتخاب کنیم؟
چگونه یک تی شرت کار خوب انتخاب کنیم؟

خرید تیشرت کار برای کار فرمایانی  که می‌خواهند نیروی کارشان تابستانی خنک را سپری کنند و کمتر دچار خستگی شوند کار جذابی است. اما این خرید هم مثل هر خرید دیگری برای اینکه با کیفیت باشد، به دانستن نکات مهمی وابسته است. این نکات چه موقعی که قصد خرید از فروشگاه را داشته باشید و چه زمانی که خرید تیشرت را به‌صورت آنلاین انجام دهید، کمکتان می‌کنند سراغ با کیفیت‌ترین آن‌ها بروید.

در ادامه در این مقاله با چند روش شناخت برندهای استاندارد تیشرت کار از روی ویژگی‌های تیشرت‌هایشان آشنا خواهید شد.

  • شرایط استفاده و خرید تی شرت کار

استفاده و هم‌چنین خرید تیشرت کار شرایط خاص خود را دارد؛

تیشرت کار شاید از برخی جهات با دیگر انواع لباس کار تفاوت داشته باشد؛ یکی از تفاوت‌های آن این است که تیشرت به عنوان یکی از پوشاک معمول افراد شناخته می‌شود، به همین دلیل استفاده از آن نوعی احساس راحتی به کارکنان می‌دهد. قبلا در مقاله ی لباس کار مخصوص تابستان در این خصوص نیز اطلاعاتی ارائه شده .

وقتی نوبت به خرید تیشرت کار می‌رسد، توجه به نوع پارچه آن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در قدم اول انجام دهید:

بهترین جنس لباس کار مردانه:

در انتخاب لباس کار مردانه (تیشرت ) ابتدا باید شرایط آب‌وهوایی  منظقه را در نظر گرفت تا بهترین جنس پارچه را بتوان انتخاب کرد ولی در کل بهترین انتخاب برای جنس تیشرت کار، پنبه است؛ آن هم کتان خالص یا ۱۰۰درصد؛ نه پارچه‌ای که با الیاف دیگری مثل پلی‌استر ترکیب شده است. پارچه پنبه‌ای مقاومت خوبی دارد، می‌توان به‌راحتی آن را شست‌وشو داد و به  پوست شما اجازه نفس کشیدن می‌دهد. حتما دقت کنید در انتخاب تیشرت‌هایی که در بافت آن‌ها پلی‌استر استفاده شده است خودداری کنید؛ چون وقتی سایر الیاف طبیعی لباس شسته میشود، کمی آب می‌روند؛ ولی پلی‌استر شکل اولیه‌اش را حفظ می‌کند. نتیجه این می‌شود که تیشرت شما در بخش‌هایی تنگ و در سایر بخش‌ها گشاد بنظر می‌رسد.
برای اینکه بتوانید یک لباس کار ایده آل خریداری کنید بهتر است مقاله ی ۷ راز برای خرید لباس کار ایده آل را نیز مطالغه نمایید .

برندهایی هم‌چون  کارجامه که محصول تولیدی لباس کار کارجامه  که به کیفیت محصولات و سلامت مشتریان اهمیت می‌دهند، در کنار لباس‌ها و تیشرت‌های تولید شده از کتان ساده؛ به جای پلی‌استر از کتان کش و یا اسپانداکس استفاده می‌کنند.

تی شرت کار تابستانه
تی شرت کار تابستانه

وزن پنبه مورد استفاده در لباس کار مردانه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موقع انتخاب تیشرت باید به آن دقت کنید، وزن پنبه به کار رفته در آن است. هر چقد وزن پنبه مصرفی در تیشرت کار بیشتر باشد، تیشرت شما نرم‌تر، لطیف‌تر و بهتر خواهد بود و موقع استفاده از تیشرت کار احساس بسیار خوبی به شما خواهد داد.

چک کردن سایز و اندازه در خرید تیشرت

دانستن نکاتی که در ادام خواهیم گفت موقع خرید تیشرت کمکتان خواهد کرد تا سایز و اندازه دقیق تیشرت کار خود را تشخیص دهید؛

احساس راحتی در لباس و تیشرت کاری که قصد خرید آن‌را دارید، باید اصلی‌ترین معیار شما باشد؛ بهترین روش برای اینکه بدانید تیشرت کار جدید اندازه‌تان هست یا خیر؛ پوشیدن آن است؛ اما تکلیف فروشگاه‌های آنلاین چه می‌شود؟ جواب سوال در جدول سایزبندی محصولات هر شرکت وجود دارد. هر تولیدی لباس کاری که به وضعیت مشتری‌ها و استاندارد محصولاتش اهمیت دهد، با توجه به فاکتورهای مختلف، در زمینه سایز بهترین راهنمایی را به شما خواهد کرد، وب سایت سیف شو که به عنوان بزرگترین فروشنده ی لباس کار و تخصصی ترین فروشنده عمده لباس کار در ایران شناخته می شود، این امکان را برای شما فراهم ‌می‌کند تا با در دسترس بودن جدول دقیق سایز بندی، لباس کار اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید

لباس کار ارزان یا تیشرت کار ارزان قیمت

یکی از انواع لباس کار که امروزه کاربردهای بیشتری از آن دیده می‌شود، تیشرت کار یقه گرد مردانه یا همان تیشرت تبلیغاتی‌ست. این لباس کار معمولا در صنف‌هایی استفاده می‌شود که افراد با مواد خطرناک و آلودگی مواجه نیستند؛ که همین امر سبب می‌شود قیمت این تیشرت‌های کار ارزانتر از سایر لباس‌های کار باشد. تی شرت تبلیغاتی جزئی از انواع لباس کار تبلیغاتی هستند که با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران و مشتریان قرار می گیرد .