لباس کار مکانیکی
ویژگی های لباس کار مکانیکی

لباس کار مکانیکی

اگر دنبال خرید لباس کار مکانیکی هستید قبل از هر کاری بهتره خاصیت های لباس های کار مکانیکی رو بخونید و بعد از تصمیم به انتخاب لباس کار مناسب از سایت سیف شو اقدام کنید .

در این پست قصد داریم در مورد لباس های کاری که مخصوص مکانیکی است مقداری صحبت کنیم ، تفاوت اصلی کیفیت مدلهای مختلف لباس کار بغیر از نوع رنگ و مدل، در جنس پارچه، قوارۀ لباس و کیفیت دوخت آن خلاصه می شود. فارغ از این ویژگی ها، راحتی لباس کار که رابطۀ مستقیمی با قواره و طراحی آن دارد، در میزان کیفیت لباس کار تاثیر به سزایی دارد.

انواع کاپشن شلوار مثل لباس کار مدل ایرانخودرویی، لباس کار مدل سیلور، لباس کار مدل دو بنده جین و یا حتی لباس کار یکسره که به اصطلاح به لباس کار خلبانی معروف هستند نیز،مناسب برای انجام حرفۀ مکانیکی می باشند.

لباس کار مکانیکی

لباس کاری که مخصوص مکانیکی است باید دارای آستر داخلی کاپشن ضد حساسیت باشد تا از تعریق فرد جلوگیری کند.

برای قرار دادن انواع ابزارها از قبیل آچار، پیچ گوشتی و … لازم است تا این نوع لباس کار دارای جیبهای متعدد در روی شلوار و یا کاپشن خود باشد.

پیشنهاد سیف شو :

البته پیشنهاد ما در فروشگاه اینترنتی سیف شو، به پشتوانۀ بیش از دو دهه تجربۀ فروشگاه ایمنی زمانی فرد در زمینۀ طراحی و تولید انواع لباس کار، استفاده از انواع لباس کار حرفه ای تر برای مکانیکی، همانند انواع لباس کار مدل مترویی کارجامه می باشد.

استفاده از حلقه آستینهای پاکتی در کاپشن این نوع لباس کار، سبب آزادی در قسمت سرشانه شده و در نتیجه در هنگام کار باعث آزادی دستها می شود.

نوع طراحی خاص شلوار لباس کار مدل مترویی در قسمت فاق که به صورت فاق بلند میباشد سبب افزایش عمر شلوار آن شده و باعث راحتی فرد در هنگام نشست و برخواست خواهد شد.