لباس جوشکاری
ویژگی های لباس جوشکاری

لباس جوشکاری و مشخصاتی که باید لباس کار مخصوص داشته باشه.

ویژگی های لباس جوشکاری

لباس کار و لزوم استفاده از آن در کارهای تخصصی امری ضروری است ،بسیاری از کار فرمایان برای تامین امنیت کارگران ، لباسهای خاصی را تهیه میکنند که  چند هدف را دنبال میکنند ، وظیفه ی اصلی لباس کار تامین امنیت بدن در برابر خطرات جانبی است ، البته استفاده ی عمومی لباس کار یک دستی و آراستگی کارکنان است .

در مورد خرید کاپشن پلیسی نیز می توانید با مراجعه به فروشگاه سیف شو بهترین کاپشن پلیسی موجود در بازار را با بهترین قیمت خرید نمایید ، کاپشن پلیسی یکی از انواع لباس کار زمستانه بوده و از تولیدات مهم سیف شو می باشد.

ویژگی های لباس جوشکاری
ویژگی های لباس جوشکاری

لباس کار جوشکاری نیز می تواند کارگر جوشکار را از بیم خطرات برهاند ، لباس جوشکاری می تواند لباس کار جوشکاری یکسره ، یا یک تکه بوده ، یا به صورت دو تکه تهیه گردد که به صورت کاپشن جوشکاری و شلوار جوشکاری است . این لباس امنیت جوشکار را تامین میکند .

باید به یاد داشته باشیم که جنس لباس کار نباید از الیاف مصنوعی و ترکیبی باشد ، چرا که الیاف مصنوعی بر پایه ی نفت بر اساس حرارت زیاد در هنگام جوشکاری ذوب شده و می سوزند .
این سوختن لباس گاهی به پوست هم رسیده و پوست بدن را نیز میسوزاند و در برخی مواقع خود لباس علی رغم سوراخ شدن توسط جوش می سوزد و اگر آغشته به مواد قابل اشتعال باشد به سرعت شعله ور میگردد .  کیفیت الیافی که در لباس کار جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد رابطه ی مستقیم با کیفیت لباس دارد ، هر چه کیفیت این پارچه بالاتر باشد تبادل حرارتی انجام شده در لباس کار راحت تر بوده و و کارگر احساس راحتی بیشتری با ان داشته و اذیت نمیشود .


 

 

 

 

 


پس بدترین لباس جوشکاری لباسی است که از الیاف مصنوعی تولید شده باشد .

بهترین الیاف برای لباس جوشکاری که یکی از  ویژگی های لباس جوشکاری است .

در ساخت و تولید لباس جوشکاری و یکی از ویژگی های لباس جوشکاری خوب ، جنس لباس است ، لباس های کار از حنس پنبه ، چرم ، پشمی و جین  از بهترین الیافی است که در لباس کار جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد .

در انتخاب لباس کار جوشکاری باید به چه مواردی توجه داشت

اولین مورد که در انتخاب لباس کار جوشکاری باید مورد توجه قرار داد ، مقاومت آن است . لباس کار جوشکاری باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد .

لباس جوشکاری از چه اجزایی تشکیل شده

کلاه ایمنی جوشکاری و ماسک جوشکاری اتوماتیک

ماسک جوشکاری اتومات تایوانی
ماسک جوشکاری اتومات تایوانی

ماسک جوشکاری یک ابزار مهم برای محافظت از چشم و صورت جوشکاران است ، ماسک جوشکاری اتوماتیک در صنایع پیشرو بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل اینکه هر دو دست جوشکار آزاد است ، به قابلیت های جوشکار می افزاید . این ماسک یکی از اجزای ضروری و مهم لباس جوشکاری است .

در ادامه فهرست وار اجزای لباس کار جوشکاری را می آوریم .

عینک جوشکاری

عینک جوشکاری
عینک جوشکاری

دستکش ایمنی

دستکش جوشکاری
دستکش جوشکاری

چکمه

ماسک جوشکاری که می تواند اتوماتیک یا دستی باشد

ماسک جوشکاری
ماسک جوشکاری

پیش بند
آستین های جدا از لباس
پابند جوشکاری
سرپوش و محافظ لباس جوشکاری

ویژگی های مهم در انتخاب و خرید لباس جوشکاری

لباس جوشکاری معمولا شامل : کلاه ، نیم تنه ، آستین ،پیش بند و … می باشند ، این لباس بر اساس اندازه ی بدن جوشکار انتخاب میشود ، این لباس ها نباید جیب داشته باشند ، و مانند دستکش جوشکاری بهتر است از جنس چرم انتخاب شوند . چرم تبادل حرارتی بالایی داشته و در مقابل حرارت می تواند مقاومت خوبی نشان دهد.

کارگران و تکنسین های جوشکار هنگام کار با خطرات زیادی مواجه میشوند
جوشکاران در معرض خطراتی از قبیل : جرقه ، گرما ، اشعه ماورا بنفش شعله ف سوختن پوست صورت توسط نور و گاز متصاعد شده از جوشکاری هستند . برای محافظت از خطرات فوق لباس کار و تجهیزات ایمنی جوشکاری لازم است .
گروه صنعتی سیف شو ، که متشکل از کارگاه تولید لباس ، فروشگاه فیزیکی و فروشگاه اینترنتی لباس کار است ، در اقدامی شایسته ، سفارش هرگونه تبلیغ ارگان ها و شرکتها را بر روی لباس کار جوشکاری می پذیرد .
شما می توانید لوگو و آرم شرکت خود را بر روی لباس کار جوشکاری مد نظر خود سفارش دهید ، ما با بهترین کیفیت لوگو و آرم شما را بر روی لباس کار چاپ کرده ، دوخته و تحویل میدهیم .

همچنین سفارش دوخت ، انتخاب نوع پارچه و رنگ آن ، ترکیب رنگها در مدل لباس نیز می تواند به فرا خور نیاز مشتری متغیر باشد .
سفارش دوزی لباس کار ، و لباس کار جوشکاری ، با تضمین کیفیت و بهترین قیمت را از ما بخواهید .
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر در تماس باشید

۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹
۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲

و یا با استفاده از فرم در انتهای صفحه شماره خود را برای ما ارسال کنید ، مشاوران ارشد ما شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی خواهند کرد که بهترین لباس کار جوشکاری مد نظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید .

لباس کار جوشکاری در انواع مختلف جوشکاری مانند ، قوس پلاسما ، پوشش فلزات ، زیر پودری ، اتمی هیدروژن ، گاز و فشار ، هوا استیلن و انواع مختلف آن قابل استفاده می باشد .

یکی دیگر از ملزومات لباس کار جوشکاری دستکش جوشکاری است

دستکش جوشکاری
دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری برای جلوگیری از برخورد مستقیم دست با اشیا داغ استفاده میشود ، این دستکش ها بر اساس استاندارهای خاصی تولید میشوند و بیشترین مقدار مقاومت در برابر گرما ، سایش ، و … را دارند . که سه نوع کوتاه ، متوسط و بلند هستند ، کارفرمایان محترم بر اساس قوانین تامین اجتماعی مبادرت به تهیه ی دستکش جوشکاری خاص کار خود میکنند که بیشترین محافظت از دست کارگر را داشته باشد .

در فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو در زمینۀ لباس کار مناسب جوشکاری، دو محصول شاخص ارائه شده است، که به اختصار دربارۀ هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم.

این دو محصول عبارتند از :
۱ . لباس کار جین (لی)
۲ . لباس یکسره طرح کانادایی (خلبانی نسوز و ضد آب)
لباس کار جین (لی) :
استفاده از پارچه ی جین با درصد بالای پنبه سبب شده تا این لباس کار، در عین دوام بالا، در استفاده در کارهایی مثل جوشکاری، تراشکاری، فرزکاری و … بسیار خنک باشد.
برای افزایش دوام و طول عمر این لباس کار، در تولید آن از دوخت دو و سه سوزنه استفاده شده است.
لباس کار یکسره طرح کانادایی(خلبانی نسوز و ضد آب) :
استفاده از نوعی خاصی از پارچه، با درصد بالای پنبه باعث شده تا این لباس کار دارای ویژگیهای منحصر به فردی باشد: ۱ . آب گریز و به اصطلاح ضد آب باشد ۲ . در مقابل حرارت ناشی از جوشکاری و فرزکاری مقاوم و نسوز باشد ۳ . در عین داشتن ویژگیهای ذکر شده، بسیار خنک نیز باشد .

 

welding