معیارهای انتخاب لباس کار

لزوم استفاده از لباس کار بعنوان پوششی که در کارخانجات و محیطهای کاری توسط افراد مشغول بکار مورد استفاده قرار میگیرد از ابعاد مختلفی قابل بررسی است.

دلایل عمدۀ استفاده از لباس کار توسط پرسنل عبارتند از :

۱ . محافظت از جان کارگران در کارهای پر خطر مثل جوشکاری، کار با اسید، برق و ….

۲ . رعایت نظم پرسنلی در محیط کار و تفکیک کارگران و کارمندان در رتبه های مختلف شغلی از طریق استفاده از لباسهایی با رنگ و یا مدلهای متفاوت از یکدیگر.

الزام قانونی استفاده از لباس کار :

بر اساس قانون وزارت کار تهیۀ لباس کار توسط صاحبان کارگاهها برای یک دورۀ شش ماهه و دو مرتبه در هر سال باید صورت پذیرد.

معیارهای انتخاب لباس کار :

کیفیت لباس کار تهیه شده ارتباط مستقیمی با درصد بازدهی کارگاه دارد. تهیۀ لباس کار استاندارد و لباس کار باکیفیت علاوه بر دادن اعتماد بنفس به کارگران و کارمندان ( از این جهت که به نیاز و سلامتی آنها توجه ویژه شده است ) شرایط را برای محیط کاری ایمن فراهم میکند و افراد شاغل در محیط کار قطعاََ با استفاده از یک لباس کار راحت و استاندارد احساس امنیت و آرامش بیشتری در هنگام کار خواهند داشت.

معیارهای انتخاب لباس کار با کیفیت :

لباس کار مانند هر محصول تولیدی دیگر از دو بخش مواد مصرفی و کار مستقیم تشکیل شده است. برای بررسی کیفیت لباس کار این دو بخش باید مورد بررسی قرار گیرد.

بخش اول مربوط به کیفیت پارچۀ لباس کار دوخته شده و بخش دوم مربوط به قواره و نوع دوخت لباس کار مورد بررسی است. در صورتی میتوان یک لباس کار را لباس کار باکیفیت و یا لباس کار استاندارد نامید که در هر دو بخش پارچه و الگو و کیفیت دوخت، استانداردهای لازم را دارا باشند.

فروشگاه سیف شو – ایمنی زمانی فرد – برند کارجامه :

فروشگاه اینترنتی سیف شو به پشتوانۀ ایمنی زمانی فرد با تجربه ای به مدت بیش از دو دهه در زمینۀ تولید انواع لباس کار و لباس رستورانی واقع در تهران خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد پاساژ نهانی طبقه همکف واحد ۹ آمادۀ ارائۀ مشاوره و راهنمایی به شما مشتریان گرامی در زمینۀ طراحی و سفارش دوخت لباس کار میباشد.

کارجامه برند تخصصی ایمنی زمانی فرد و فروشگاه اینترنتی سیف شو میباشد، که بیشتر در ارائۀ انواع لباس کار و لباس آشپزی، مطابق با متدهای روز دنیا در زمینۀ طراحی و تولید فعالیت دارد. بعنوان مثال لباس کار مدل مترویی کارجامه، لباس کار مدل کلاسیک B ، لباس کار مدل کلاسیک A، بعنوان لباس کار شیک و باکیفیت از برند کارجامه در فروشگاه سیف شو ارائه شده است.