لباس کار مترو
لباس کار مترویی

لباس کار مترویی

تمام تلاش گروه تولیدی کارجامه، ارائۀ محصولاتیست که نقایص و ضعفهای انواع لباس کار و لباس آشپزی موجود در بازار، در آنها رفع شده باشد. وقتی شما به بازار لباس کار واقع در میدان حسن آباد در تهران مراجعه می کنید با انواع مختلفی از لباس کار مواجه می شوید. معمولاََ جهت ایجاد تنوع در مدل از بازی با رنگها استفاده میشود و متأسفانه توجهی به کارایی لباس کار، الگو، قوارۀ دوخت و استفاده از پارچه و خرج کار با کیفیت نمیشود. در لباس کار شبرنگ دار مدل مترو کارجامه سعی در ارائۀ یک مدل خاص و متفاوت لباس کار شده است. کاپشن شلوار شبرنگ دار مترو میتواند در بررسی تمام آیتمهای مربوط به یک لباس کار حرفه ای و استاندارد نمرۀ قابل قبول را دریافت کند. علاوه بر اینها لباس کار مترویی بدون شک یک لباس کار شیک و خاص از نظر ظاهری میباشد. حلقه آستینهای کاپشن شلوار شبرنگ دار مترو حالتی پاکتی دارد. این نوع حلقه آستین علاوه بر اینکه سبب ایجاد حالت راحتی در هنگام کار میشود، ظاهری شکیل و خاص دارد. استفاده از آستر توری ویسکوز و ضد حساسیت و تعبیۀ یک جیب کتی در داخل آستر که میتواند بعنوان کیف مدارک و یا موبایل مورد استفاده قرار گیرد نیز از ویژگیهای خاص این محصول کارجامه میباشد.

لباس کار مدل مترو Metro سورمه ای-طوسی

امکان دوخت سفارشی مدل مترو در رنگهای مختلف طبق سفارش شما مشتری گرامی فراهم است .

لباس کار مترویی ، از انواع لباس کار هایی است که در ایران مورد استقبال قرار گرفته است . برای مشاهده نمونه های بیشتر از انواع مختلف می توانید به صفحه خرید لباس کار مراجعه فرمایید . 

پارچه لباس کار مدل مترو

از نظر نوع جنس در تولید این محصول از پارچه فلامنت ویسکوز درجه یک با برندهای آیدین بافت و یا نیک باف استفاده میشود. میتوان با استفاده از پارچۀ صد در صد کتان و یا پلی استر پنبه، لباس کار مدل مترو را در انجام کارهایی از قبیل جوشکاری و یا استفاده در اسکله های نفتی تولید نمود.

تخصص سیف شو

تخصص اصلی سیف شو تولید مدلهای خاص لباس کار در برند کارجامه با بالاترین کیفیت ممکن است. شما مشتریان گرامی میتوانید طی تماس با کارشناسان سیف شو جهت انتخاب و خرید و یا دریافت مشاوره در زمینۀ لباس کار درخواستتان را مطرح نمایید.

ما به عنوان بهترین تامین کننده لباس کار ، تضمین کیفیت و قیمت بر روی تمام محصولاتمان داریم .