لباس کار زمستانه، و نکات مهم لباس کار در فصل زمستان

لباس کار زمستانه، و نکات مهم لباس کار در فصل زمستان

کار در خارج از منزل در دمای سرد به چیزی بیش از یک کت و مانتو نیاز دارد. لباس کار زمستانه برای کارگران بسیاری از صنایع که در همه نوع آب‌وهوا زمان خود را خارج از منزل می‌گذرانند حیاتی است. دمای هوای سرد به خودی خود یک خطر ایمنی محسوب می‌شود و برای مصون ماندن از سرما و مراقبت از جان کارگر یا کارفرما نیازمند تجهیزاتی است که در پی آن راندمان کار بالا می‌رود و محیطی امن و ایمن را فراهم می‌کند.

لباس پوشیدن متناسب با آب‌وهوا بخش مهمی از زندگی کاری‌است زیرا شرایط نامطلوب می‌تواند بر روی کیفیت کار تاثیر بگذارد. لباس کار زمستانی طیف وسیعی از لباس‌ها را دربر می‌گیرد.

لباس کار زمستانه، و نکات مهم لباس کار در فصل زمستان
لباس کار زمستانه، و نکات مهم لباس کار در فصل زمستان

مطمئن شوید که برای شرایط زمستان به خوبی مجهز شده‌اید در ادامه با خواندن این مقاله و لباس ‌هایی که سیف شو برای گذران روزهای سرد برای شما مهیا کرده است به بهتر سپری کردن روزهای سرد دست پیدا خواهید کرد.

در طول ماه‌های گرم سال کار در فضای باز مزایای آشکاری دارد ولی زمانی که دما در ماه‌های سرد شروع به کاهش می‌کند، مبارزه با سرما می‌تواند به یک چالش تبدیل شود.

خوشبختانه هیچ کمبودی در لباس‌های کار تولید شده در تولیدی لباس کار سیف شو برای مبارزه با زمستان سخت وجود ندارد. اگرچه ماهیت بیش از حد اشباع بازار و تنوع زیاد محصولات یافتن محصول مورد نظر را کمی مشکل می‌کند ولی باید با استفاده از تجربه شخصی خودمان و اشراف کامل به محیط و کاری که قرار است در آن انجام دهیم و نکاتی که در ذیل به آن اشاره می‌کنیم به مقابله با سرما و ایمن شدن در برابر آن برویم

لباس کار با کیفیت باید یک عمل متعادل کننده ظریف را انجام دهد. باید به اندازه کافی ضخیم و گرم باشد تا از ورود هوای سرد جلوگیری کند ولی در عین حال آن قدر حجیم نباشد که به طور قابل توجهی دامنه حرکتی فرد را کاهش دهد یا باعث خستگی شود. پیشرفت در مواد اولیه و تکنیک‌های جدید تولید کنندگان را قادر می‌سازد لباس مناسب سرما تهیه کنند که تولیدی لباس کار سیف شو از این امر مستثنی نیست.

برای دسترسی به مرکز فروش لباس کار در تهران بر روی لینک کلیک نمایید.

انواع لباس کار زمستانه

انواع لباس‌هایی که برای مقابله با سرما استفاده می‌شود عبارتند از کاپشن ، سویی‌شرت، بارونی، هودی، جوراب، کفش مناسب فصل، دستکش‌های مقاوم در برابر سرما، کلاه و سایر تجهیزات مقابله با سرما . که به چند مورد اشاره می‌کنیم:

کاپشن کارگری یا همان کاپشن کار : به صورت کاپشن شلوار می‌باشد و در بازار هم به اسم اسپیلت معروف است، شامل دو مدل اسپیلت شلوار نمدی و اسپیلت شلوار خزدار می‌باشد، عمده تفاوت آن‌ها در استری استفاده شده در دوخت  آن‌ها می باشد.

کاپشن مهندسی: که در بازار به اسم کاپشن تک مهندسی معروف است. دارای دو نوع آستری لایکو و مخمل و رویه آن‌ها اکثرا از جنس پارچه کره‌ای یا کتان می‌باشد.

کاپشن شلوارها: مدل‌های کاپشن شلوار زمستانی برای مشاغلی مناسب هستند که الزاما باید در طی روز ساعاتی را در فضای آزاد مشغول به کار باشند، مانند: پیک‌های موتوری، نصاب کارگاه‌های درب و پنجره که در فضای آزاد هستند و بنابر شرایط کاری ممکن است در هنگام بارندگی هم مجبور به ادامه فعالیت کاری خود باشند، به همین دلیل جنس رویه کاپشن شلوارها از نوع شمعی ضد آب می‌باشد و آستری داخلی آن‌ها را از نوع خز تولید می‌کنند تا گرمای مناسبی داشته باشند و در بازار به اسم اسپیلیت شلوار معروف هستند.

برخی تیشرت‌های آستین بلند معروف به نیشرت کار در بازار دسترس عموم هستند که مناسب فصل پاییز و زمستان برای پوشیدن در زیر لباس گرم زمستانه می‌باشند،  برای دسترسی راحت به این تیشرت‌های کار ، بر روی تیشرت کار کلیک نمایید.

برای خرید عمده لباس کار لینک خرید لباس کار عمده را لمس نمایید.