لباس کار جین

لباس کار جین

خرید انواع مدل لباس کار که از پارچه های مختلف تولید شده اند به دو علت عمده صورت میپذیرد :

۱ . خرید لباس کار تبلیغاتی و یا تهیۀ لباس کار جهت پرسنل کارخانه، جهت حفظ نظم و تفکیک کارگران و کارمندان بخشهای مختلف کارخانه از طریق تفکیک مدل و یا رنگ لباس کارهای مورد استفاده توسط آنان.

۲ . تهیۀ لباس کار برای حفاظت از جان کارگران در برابر خطرات ناشی از برخی از کارها، مانند جوشکاری، کار در برابر کوره، کار با اسید و غیره که ممکن است جان کارگر در خطر باشد.

لباس کار جین در دو مدل کاپشن شلوار جین و دوبندۀ رکابی جین با توجه به اینکه یک لباس کار پنبه ای و یا اصطلاحاََ لباس کار کتان است میتواند بعنوان لباس کار جوشکاری و یا جهت کارهایی که با حرارت سبک، سر و کار دارند، مثل فرزکاری، سنگ بری و غیره مورد استفاده قرار گیرند. ظاهر شکیل کاپشن شلوار جین و دوبندۀ جین سبب شده تا این لباسها بعنوان یک لباس کار شیک و یا اصطلاحاََ لباس کار مهندسی شناخته شوند.

دوخت لباس کار جین :

با توجه به استفادۀ زیاد کاپشن شلوار جین در کارهایی مثل جوشکاری و یا همۀ کارهایی که با حرارت سر و کار دارند، در دوخت لباس کار جین از نوعی نخ استفاده میشود که اصطلاحاََ نسوز است، یعنی مقاومت بالاتری نسبت به نخهای معمولی در برابر حرارت دارد. بنابراین لباس کار جین در ردۀ انواع لباس کار جوشکاری و لباس کار بادوام نیز قرار میگیرد.

قوارۀ لباس کار جین :

در طراحی الگوی لباس کار جین سعی شده تا علاوه بر راحتی، به ظاهر شکیل این لباس نیز دقت شود، به همین دلیل کاپشن شلوار جین و دوبندۀ رکابی جین را میتوان در دستۀ انواع لباس کار جین و یا همان لباس کار مهندسی قرار داد.

کاپشن شلوار جین شبرنگ دار – لباس کار ادارۀ برق :

سالهاست که لباس کار جین شبرنگ دار به علت پنبه ای بودن و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن به همراه شبرنگ بعنوان لباس کار کارکنان محترم ادارۀ برق مورد استفاده قرار میگیرد.

سفارش دوخت لباس کار جین – لباس کار جین سفارشی :

فروشگاه سیف شو به پشتوانۀ بیش از دو دهه تجربه و فعالیت در زمینۀ تولید لباس کار آمادۀ پذیرش انواع سفارش دوخت لباس کار از جمله مدلهای خاص لباس کار و لباس کار جین میباشد. سفارش لباس کار از طریق حضوری و با مراجعه به فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد پاساژ نهانی طبقه همکف واحد ۹ و فروشگاه اینترنتی سیف شو، طی تماس با کارشناسان فروش امکانپذیر است.

چاپ و گلدوزی روی لباس کار جین :

لباس کار جین از جمله لباسهایی است که با درج لوگو و نام محصول شما مشتری عزیز بر روی آن به روش گلدوزی و یا چاپ به لباس کاری خاص و یک لباس کار شیک تر تبدیل شده و میتواند سبب افزایش نظم پرسنلی در کارخانه شود و یا بعنوان لباس کار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

نحوۀ نگهداری از لباس کار جین :

با توجه به پنبه ای بودن جنس لباس کار جین، این نوع لباس کار نباید با آب داغ شستشو شود. در صورت شستشوی لباس کار جین با آب داغ، امکان بی ثباتی رنگ پارچه وجود خواهد داشت.

خرید لباس کار جین – فروشگاه سیف شو ( ایمنی زمانی فرد) :

انواع مدل لباس کار جین، با کیفیت بالای دوخت و پارچه در فروشگاه سیف شو جهت ارائه به شما مشتریان گرامی با درج کامل اطلاعات به نمایش در آمده است. درصورت داشتن هرگونه سوأل و یا نیاز به مشاوره در زمینۀ خرید لباس کار جین، کارشناسان سیف شو با افتخار آمادۀ پاسخگویی به شما مشتریان گرامی میباشند.

برای خرید عمده لباس کار به سیف شو مراجعه نمایید

برای دسترسی راحت و خرید لباس کار عمده از تولیدی, و خریداز تولیدی لباس کار در تهران به کارجامه مراجعه نمایید