آموزش خرید کفش ایمنی مناسب 
راهنمای خرید کفش ایمنی مناسب 

راهنمای خرید کفش ایمنی مناسب 

اگر دنبال خرید کفش ایمنی کار و خرید لباس کار جدید هستید حتما متوجه شده اید که با انواع و اقسام انتخاب های مختلف رو به رو هستید ، مارک ها مدلهای مختلفی از کفش ایمنی کار وجود دارند که فروشندگان به شما قول میدهند بهترین کفش ایمنی برای شما همین مدل ها هستند ، در این بین برخی از خریداران کفش ایمنی کار ممکن است در بین این تبلیغات مختلف غرق شده و در تصمیمی عجولانه یک خرید نا مناسب داشته باشند. از این نوع خرید ها باید اجتناب کرد چرا که ممکن است هم از کیفیت مطلوب و کارایی مورد نظر را نداشته و همچنین عملکرد مناسب را ارائه نمی دهند . این نوع خرید کفش ایمنی خود به تنهایی هدر دادن منابع مالی است و باعث اتلاف وقت و انرژی و پول میگردد .
با وجود این مشکلات اجازه دهید مقداری در زمینه خرید کفش ایمنی به شما کمک کنیم . اگر به مشاوره در زمینه خرید کفش ایمنی نیاز داشتید می توانید با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل کرده و با راهنمایی های مشاوران ارشد فروش و پشتیبانی محصولات ما بهترین انتخاب را انجام دهید .

راهنمای خرید کفش ایمنی مناسب کفش ایمنی سبک خارجی کفش ایمنی کلار نکات ویژه در خرید کفش ایمنی کاترپیلار که باید بدانید (قیمت ها ۱۴۰۰ آپدیت شده)

شماره تماس :

۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹               ۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲

در ادامه ی این مطلب به طور مختصر به موارد ی که باید مد نظر داشته باشید برای تصمیم گیری در زمینه خرید کفش ایمنی خواهیم پرداخت ، پس ما همراه باشید برای خرید بهترین کفش ایمنی موجود در بازار و شرایط آن .

 

آموزش خرید کفش ایمنی مناسب 

 

محافظت در برابر انواع آب و هوا

کفش ایمنی ضد آب

کفش ایمنی باید در برابر آب مقاوم و ضد آب انتخاب شود ، بخصوص اگر در فضای باز و بیرونی کار میکنید – این خصیصه وقتی که در شرایط برفی و بارانی مجبور به کار کردن باشید بیشتر خود را نشان میدهد ، کفش ایمنی باید در برابر آب مقاومت خوبی داشته باشد ، توجه داشته باشید که رطوبت به خودی خود آزار دهنده است و موجب درد پا می شود و همچنین محیط نمناک مستعد رشد انواع قارچ و باکتری است .قارچ پا و انواع کرم حلقوی از انواع رایج عفونت هایی هستند که اگر کفش ایمنی در برابر آب مقاوم نباشد مبتلابه آن خواهید شد .

عایق بندی کفش ایمنی نیز عاملی است که نباید نادیده گرفته شد ، این موضوع به گرم نگه داشتن پا در هوای سرد بسیار کمک میکند ، همه میدانیم که سردی بیش از حد بدن می تواند بسیار آزار دهنده باشد و اگر پا در این بین درگیر این سردی شود در هوای سرد و برفی میتواند از قدرت حرکت و جابجایی اینسان بکاهد و در نتیجه بهره وری نیروی کار را به شدت کاهش دهد .

همچنین مقاله ی چگونه می توان کفش راحتی برای خود انتخاب کرد می تواند در این زمینه مفید باشد .

راحتی کفش ایمنی

موارد زیادی در راحتی کفش ایمنی نقش دارند ، یکی از مهمترین آنها مناسب بودن و اندازه بودن کفش ایمنی است ، اگر اندازه آن متناسب با بدن انتخاب نشود باعث رنجش پا میشود و مورد دیگر انعظاف پذیری آن است که اگر منعطف نباشد حرکت در محیط کار را برای کارگر سخت تر میکند ، از این رو کفش های با رویه ی چرمی که انعطاف خوبی دارند مورد استقبال کارگران قرار میگیرند .

ویژگی ایمنی در کفش ایمنی

کفش ایمنی باید از نظر ویژگی های ایمنی ، پای شما را تضمین کند ، مخصوصا اگر در کارگاههای پر خطر کار میکنید و دائما در معرض خطر هستید ، در این میان حفظ سلامت و ایمنی انگشتان در پا از اهمیت بالایی برخوردار است ، بسیاری از کارگران به طور سنتی از کفش های ایمنی استفاده میکنند که دارای پنجه فولادی هستند و از انگشتان پا در برابر ضربات و افتادن اجسام بر روی پا جلوگیری میکند ، البته کفش های با پنجه ی فولادی تا قبل از نوآوری های تازه در این حوزه بسیار مورد استفاده قرار میگرفت ، به غیر از سر پنجه های فولادی ، آلومینیوم ، کولار و پلاستیک فشرده نیز از بخش هایی است که از سر پنجه پا محافظت میکنند . از ویژگی های دیگر کفش ایمنی محافظت در برابر جریان الکتریسیته است ، اگر در محل کارتان با جریان برق سر و کار دارید نباید از کفش ایمنی با پنجه فولادی استفاده کنید ، خرید کفش ایمنی با سر پنجه از نوع کامپوزیت بهترین گزینه برای این موارد است .
مورد مهم دیگری که باید از اولین نکاتی باشد که مد نظر قرار میگیرد زیره ی کفش ایمنی است که باید از جنسی انتخاب شود که مستعد لیز خوردن نباشد و شما را از زمین خوردن احتمالی به توسط لیز خوردن محافظت نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مقالات مرتبط می توانید به مقاله چگونه می توان کفش راحتی برای خود انتخاب کرد را نیز بخوانید

دوام و استحکام کفش ایمنی

باید توجه داشت که کفش ایمنی یکبار مصرف نیست و دوام بالایی دارد ، در خرید کفش ایمنی باید به عنوان یک ارزش به آن بنگرید ، قرار است کفشی بخرید که ماهها آن را خواهید پوشید و این مسئله بر روی سلامت بدن و طول عمر آن تاثیر گذار است . منظور از استحکام صرفا ضخامت بالای رویه یا زیره کفش نیست ، توانایی مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مهم است .

اگر به این نکته توجه کنید داشتن کفش ایمنی مناسب رابطه ی مستقیم با کیفیت کار و سلامت و در نهایت طول عمر شما دارد ، مقداری هزینه ها را بالاتر برده و کفشی میخرید که نیازهای اولیه و ایمنی شما را کاملا برطرف سازد و از هر لحاظ مناسب شما باشد .

اگر سفارش عمده در زمینه خرید کفش ایمنی عمده دارید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید تا مشاوران ارشد ما با بهترین کیفیت ، مناسبترین قیمت کفش ایمنی را به شما ارائه دهند ، ما به شما این اطمینان را میدهیم که پایان جستجوهای شما برای خرید کفش ایمنی و لباس کار باشیم .

مطالعه مقاله راه حلهایی برای کفش های ایمنی نا مناسب نیز در این زمینه مفید خواهد بود.

برای خرید عمده لباس کار و تجهیزات ایمنی کلیک نمایید