خرید اینترنتی لباس کار

در دنیای امروز با توجه به فراهم شدن امکانات و فراگیر شدن اینترنت، روشهای فروش غیر حضوری گسترش یافته و با استقبال نیز مواجه شده است. در روشهای فروش غیر حضوری، هنوز مشکلاتی وجود دارند که صاحبان مشاغل از راه های مختلف به دنبال حل آن هستند. از بیشترین معضلات پیش رو در شاخۀ فروش اینترنتی، عدم تطابق محصول ارسالی برای مشتری، در مقایسه با محصول درخواست شده میباشد. این مشکل در لباس و البته لباس کار، با توجه به اینکه بحث سایز لباس کار، علاوه بر طرح و رنگ آن مورد بحث قرار میگیرد نمود بیشتری پیدا میکند. در خرید اینترنتی لباس کار، مشتریان نگران این مسأله هستند که سایز لباس کار انتخاب شده توسط آنها با سایز واقعی خودشان تطابق نداشته باشد. این مشکل با توجه به اینکه کارگاههای تولیدی لباس کار از الگوی خاصی پیروی نمیکنند، مشکل ساز شده است. بعضاََ در مقایسۀ دو لباس کار از یک تولیدی در سایزهای یکسان، مشاهده میشود که لباس کارها هم اندازه نیستند. حال راه حل چیست؟

خرید اینترنتی لباس کار – فروشگاه سیف شو

در فروشگاه سیف شو به طور کلی دو دسته لباس کار به نمایش درآمده اند :

۱ . لباس کارهایی از برندهای متفرقه که از الگوی برش خاصی پیروی نمیکنند : در فرآیند فروش این گروه از لباس کارهای موجود در فروشگاه سیف شو، کارشناسان فروش بدین شکل عمل میکنند که قبل از ارسال جنس، طی تماس با مشتری، سایز درخواستی را با نمونه های موجود مقایسه کرده و در صورت لزوم، تغییرات سایز در سفارش را لحاظ میکنند، مانند انواع لباس کار لیون ، لباس کار اف ورک ، لباس کار اورجینال و …

۲ . انواع لباس کار با برند کارجامه و بعضاََ سیف شو : با توجه به قواره های استاندارد انواع لباس کار کارجامه و پیروی کردن از یک الگوی خاص، مشتریان گرامی مشکل خاصی در خرید اینترنتی لباس کار با برند کارجامه نخواهند داشت. با مراجعه به جدول راهنمای انتخاب سایز کارجامه، میتوانند لباس کار مطابق با سایز خود را انتخاب کنند.

تولید لباس کار بر اساس سایز درخواستی

در بعضی از سفارشات اینترنتی دوخت لباس کار، مشتریان درخواست تولید بر مبنای الگوی سایزی دارند که قبلاََ در کارخانه مورد استفاده قرار گرفته و از آن راضی هستند، در این گونه موارد، سیف شو با طراحی الگوی جدید بر مبنای لباس کار ارائه شده توسط مشتری، سفارشات را بر مبنای الگوی درخواستی مشتری تولید خواهد کرد.

فروشگاه تخصصی فروش لباس کار – سیف شو

تخصص اصلی سیف شو طراحی و تولید انواع مدلهای لباس کار است. در صورت نیاز به مشاوره در زمینۀ خرید اینترنتی لباس کار، طی تماس با کارشناسان سیف شو میتوانید لباس کار طبق مدل درخواستیتان را سفارش دهید.