دستکش-ضد-اسید-ماهان
انواع دستکش های ضد اسید

در برخی از کارها ، استفاده از دستکش ایمنی شکل تخصصی گرفته و درصد آسیب پذیری دست آنقدر بالاست که بدون استفاده از دستکش کار مخصوص ، امکان انجام کار وجود ندارد. از جمله اینکارها ، کار با مواد شیمیایی و علی الخصوص اسیدها می باشد که در هنگام کار با آنها حتماََ باید از انواع دستکش های ضد اسید استفاده کرد .

جنس دستکش های ضد اسید

معمولاََ دستکش های ضد اسید از جنس پی وی سی مقاوم به مواد شیمیایی و اسید ها ساخته می شوند و درون آنها از یک لایه آستر پنبه ای و یا کتان پوشیده شده تا از تعریق و یا حساسیت پوستی جلوگیری نماید . دستکش ضد اسید علاوه بر کاربرد مهمی که در کار با اسید و مواد شیمیایی در کارگاههای مختلف مثل باتری سازی ها ، یا اسید شویی و حتی آزمایشگاه دارد به علت دوام بالا، دارای کاربردهای عمومی نیز می باشند مثلاََ در کشتارگاهها ، دامداریها و یا در جابجایی اجسام مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش ضد اسید ماهان
دستکش ضد اسید ماهان

در بعضی از انواع دستکش ضد اسید قسمت بالای مچ و کف دستکش به صورت زبر واصطلاحاََ سنباده ای تولید شده است علت این کار بالا بردن قدرت دستکش در چنگش و گرفتن اجسام ، مخصوصاََ در اجسام سُر و لیز و مرطوب است .

دستکش ضد اسید از نظر اندازه در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شوند که با توجه به نوع کاری که باید با دستکش ضد اسید انجام شود می توان آنرا انتخاب کرد .

جهت خرید اینترنتی دستکش ضد اسید می توانید بر روی اینجا کلیک کنید تا با انواع دستکش ضد اسید همراه با مشخصات کامل آشنا شده و خرید آسان و مطمئنی را تجربه کنید .

دستکش ضد اسیدپوشا کف سنباده ای
دستکش ضد اسید پوشا کف سنباده ای

* فروشگاه ایمنی زمانی فرد وفروشگاه اینترنتی سیف شو*

* محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت را از فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران میدان حسن آباد و همچنین در فروشگاه اینترنتی سیف شو می توانید تهیه کنید . فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه لباس کار و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت است .