گوشی صداگیر یووکس مدل K1
چه نوع گوشی های صداگیر مناسب و باکیفیت است

چه نوع گوشی های صداگیر مناسب و باکیفیت است

در دنیای پرسروصدای امروز و در آلودگی های صوتی شهری و صنعتی ، بسیاری از انسانها به دلیل عدم تحمل سروصدا ، یا جلوگیری از آسیب رسیدن به گوش و تمرکز هنگام مطالعه از گوشی های صداگیر استفاده می کنند. تصور اینکه گوشی های صداگیر کاملا می توانند از شنیدن صداها جلوگیری کنند کاملا اشتباه است . درحقیقت کاربرد اصلی گوشی ایمنی محافظت از گوش در برابر. صداهایی با فرکانس بالا که میتوانند به گوش آسیب برسانند می باشد ، مگر در مواردی که شما بخواهید صداهای با فرکانس نه چندان بلند اطراف خود را هنگام مطالعه و یا استراحت حذف کنید که این نیز می تواند از کاربردهای گوشی صداگیر باشد. پس همیشه این نکته را در نظر داشته باشید،هیچ نوع محافظ گوشی در دنیا برای استفاده عموم وجود ندارد که بتواند به طور کامل صداهای با فرکانس بلند راحذف کند .

گوشی صداگیر هواردلیت هانیول مدل وایکینگ viking v3
گوشی صداگیر هواردلیت هانیول مدل وایکینگ viking v3

*نکته * فقط می تواند فرکانس صداهای آسیب رسان را کاهش داده و به محدوده مجاز برای گوش انسان برساند تا از آسیب آنها جلوگیری کند .

انواع مختلف گوشی های صداگیر

مورد مهم دیگر که باید در هنگام استفاده از گوشی صداگیر به آن توجه شود ، نوع گوشی صداگیر ایمنی از نظر شکل است . دونوع گوشی صدا گیر ایمنی در بازار موجود است ،نوع اول گوشی هایی که به شکل هدفون روی گوش قرار می گیرند. به آنها گوشی های صداگیر روی گوش ویا ایرماف گفته می شود .

نوع دوم گوشی های صداگیر توی گوش ویا ایرپلاگ گفته می شود .ایرپلاگ ها خودشان به دونوع ایر پلاگ اسفنجی و ایرپلاگ سیلیکونی ۴ پله و ۳ پله تقسیم می شوند .

گوشی های صداگیر

برای مشاهده انواع محافظ گوش و مشخصات کامل می توانید بر روی اینجا کلیک کنید .

مزیت استفاده ایرماف نسبت ایرپلاگ

مزیت استفاده از گوشی های صداگیر روی گوش و یا همان ایرماف نسبت به گوشی صداگیر. توی گوش یا همان ایر پلاگ ها این است که برای مدت طولانی می توان از آن ها استفاده کرد. اما ایرپلاگ های اسفنجی که یکبار مصرف هستند و بعد از استفاده باید دور انداخته شوند. و ایر پلاگ های سیلیکونی سه پله و چهار پله نیز بعد از استفاده باید ضد عفونی شوند والبته در تعداد دفعات کم .در مقابل ایر پلاگ ها سبک ترند. امکان استفاده از آنها در هنگام خواب و استراحت وجود دارد.

گوشی-صداگیر-۳M-Peltor-مدل-H9A
گوشی-صداگیر-۳M-Peltor-مدل-H9A

لازم به ذکر است گاهی اوقات ممکن است احساس کنید یک گوشی ایرپلاگ به تنهایی. یا همچنین یک گوشی ایرماف به تنهایی نمی تواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد . در این موقع می توانید دو گوشی ایر ماف و ایرپلاگ تواماََ و با هم استفاده کنید تا به نتیجه لازم برسید .

هم چنین مقاله کاربرد گوشی های صداگیر و چه محدود فرکانس صدا را دفع میکند می‌تواند در انتخاب به شما کمک کند

* فروشگاه ایمنی زمانی فرد وفروشگاه اینترنتی سیف شو*

* محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت را از فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران میدان حسن آباد و همچنین در فروشگاه اینترنتی سیف شو می توانید تهیه کنید . فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه لباس کار و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت است .

برای خرید عمده محصولات سیف شو لینک خرید عمده لباس کار و تجهیزات ایمنی را لمس نمایید