لباس کار مدل کلاسیک Classic سورمه ای-طوسی استخوانی
پارچه های مورد استفاده در لباس کار مناسب و با کیفیت

دراین بلاگ قصد داریم در رابطه با مواد مستقیم در تولید لباس کار مناسب و با کیفیت یعنی همان پارچه مصرفی مطالبی را عنوان کنیم .

پارچه های لباس کاری پر مصرف در کشورها از دو حیث قابل بررسی است .

۱- نوع بافت و وزن پارچه لباس کار مناسب و با کیفیت

۲- مواد تشکیل دهنده پارچه لباس کارمناسب و با کیفیت

نوع بافت و وزن پارچه لباس کار

در مورد بافت و وزن پارچه های لباس کاری می توان گفت دو نوع بافت الف : بافت ساده (ترگال) و ب : بافت کجراه دونوع معمول در پارچه های مصرفی در زمینه لباس کار* می باشد.

پارچه های کجراه

پارچه کجراه به دلیل داشتن وزن بالاتر ، ضخیم بودن و دوام بالاتر جهت تولید انواع لباس کارهای کارگری ، لباس کارهای مهندسی و …. استفاده می شود. که در رنگهای مختلف در یازار موجود می باشد .

لباس کار*
پارچه کجراه

پارچه های ترگال

پارچه های ترگال یا ساده به دلیل دارابودن وزن سبک تر برای تولید روپوش مدارس، مانتوهای اداری و لباس آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند .معمولا از پارچه های ترگال برای لباس کار* زمانی استفاده می شود که لباس کار مورد نظر مخصوص مناطق گرم سیر تولید شود و یا قرار به تولید لباس کاری ارزانتر باشد .

برند های متنوعی در بازار به ایران در زمینه تولید و توزیع پارچه های لباس کارهای فعالیت می کنند که از جمله معروفترین آنها صنایع نساجی نیکبافت ،آیدین بافت و زرین پود است .

برند کارجامه نیز به دلیل اطمینال به کیفیت بالای برند های فوق سابقه همکاری تقریبا ۳۰ ساله با آنها دارد .

به عنوان متال در برند های نیکباف و ایدین بافت پارچه های کجراه لباس کاری وزنی معادل ۳۰۰ گرم در هر متر مربع و پارچه های ترگال ساده ۲۵۰ گرم در هر متر مربع دارند .

پارچه های مورد استفاده در لباس کار مناسب و با کیفیت
لباس کار مدل کلاسیک A

در بلاگ بعدی در مورد نوع مواد مصرفی در پارچه های لباس کاری پر مصرف مطالبی راعنوان خواهیم کرد . به امید اینکه راهنمایی مفید برای خرید اینترنتی و تهیه لباس کار* باشد .

* فروشگاه ایمنی زمانی فرد وفروشگاه اینترنتی سیف شو*

* محصولات و تجهیزات ایمنی با کیفیت را از فروشگاه ایمنی زمانی فرد واقع در تهران میدان حسن آباد و همچنین در فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو می توان تهیه کنید . فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از دو دهه تجربه در زمینه لباس کار و تجهیزات ایمنی در حال فعالیت است .

خرید لباس کار 

در هنگام خرید لباس کار باید به نوع پارچه توجه داشت چرا که این مورد می تواند بر روی کیفیت تاثیر بسزایی داشته باشد ، همچنین اگر قرار است این تن پوش به عنوان خرید لباس کار تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار گیرد و بر روی آن چاپ و گلدوزی انجام گردد ، نیز این توجه را دو چندان میکند .