عمر لباس کار خود را دو برابر کنید

عمر لباس کار خود را دو برابر کنید

اگر میخواهید عمر لباس کار خود را دو برابر کنید ، این مقاله می تواند شما را راهنمایی کند ، بهترین راه برای حفظ و بالا بردن طول عمر لباس کار.

اگر می‌خواهید لباس کار یا هر لباس دیگری ماندگاری زیادی داشته باشند، انتخاب با کیفیت بالا اولین قدم است.ماندگاری و دوام لباس کار رابطه ی مستقیم با کیفیت جنس آن دارد  اما حتی لباس‌های کار ممتاز نیز می‌توانند پیش از موعد فرسوده شوند، مگر اینکه به درستی از آن مراقبت کنید. در اینجا چند نکته مهم برای بالا بردن عمر لباس کار را مرور میکنیم . امیدواریم که با خرید لباس کار با کیفیت و مراقبت از آن بتوانید مدت زمان زیادی از لباس کار خود بهره ببرید .

نگهداری از لباس کار

عمر لباس کار خود را دو برابر کنید
عمر لباس کار خود را دو برابر کنید

لباس کار را همیشه باید در مکانی تمیز ، خشک و مرتب و به دور از مواد و گازهای شیمایی ، مواد روغنی و نفتی که ممکن است به آن آسیب برساند نگهداری کنید ،  بعد از استفاده از لباس کار آنها را به چوب لباسی بیاویزید و در محلی مناسب آویزان کنید ، بهتر است آنها را در یک قفسه مانند کمد لباس آویزان کنید و اگر شرایط آویزان کردن آنها نبود بهتر است تا شوند و از انداختن آنها بر روی همدیگر بپرهیزید ، این امر به خصوص در مورد لباس های ایمنی ، مانند لباس آتش نشانی بسیار حائز اهمیت است، همچنین سعی کنید این لباس ها را قبل از آویزان کردن در کمد خشک کرده و به صورت مرطوب در آن آویزان نکنید . لازم به ذکر است ، نگهداری لباس کار به دور از تابش مستقیم نور خوشید و سایر منابع نوری با لومینانس و شدت نور بالا نیز بر روی طول عمر لباس کار تاثیر گذار میباشد .

شستشوی لباس کار

عمر لباس کار خود را دو برابر کنید
عمر لباس کار خود را دو برابر کنید

اگر توجه کرده باشید اکثر لباس ها بر روی قسمتهای داخلی برچسب شرایط شستشو را دارند ، لباس کار نیز از این قاعده مستثنی نیست ، بنابراین با بررسی این برچسب می توانید آنها را با بهترین شرایط ممکن که بشویید ، همچنین اگر آلاینده هایی با غلطت پایین بر روی آنها ریخته بهتر است قبل از شستشو این موارد را با دستمال پاک کنید ، خالی کردن جیب ها از اشیا و سنگ ریزه های احتمالی نیز واجب است .

مراقبت از زیپ لباس کار

اگر قرار است لباس کار را در ماشین لباسشویی بشویید بهتر است قبل از اینکه آنها را داخل ماشین قرار دهید ، زیپ و دکمه های آن را ببندید ، و لبه های نوار چسب را نیز بر روی هم قرار دهید تا به ماشین لباسشویی گیر نکند ، البته برخی لباس کار را از داخل به بیرون می چرخانند و رویه ی داخلی لباس کار به بیرون می افتد و در این حالت می شویند تا از ان در برابر آسی محافظت کنند ، این کار باعث میشود اگر در حین کار عرق هم کرده باشید به راحتی و با درصد اطمینان بسیار بالایی از این آلودگی ها خلاصی یابد .

دستورالعمل برای شستن لباس کار

باید بدانیم که کثیفی ها با گذشت زمان سفت می شوند و هر چقدر این زمان طولانی تر شود ، چرکها سخت تر خواهند شد ، بنابر این بهتر است این لباسها به صورت منظم شستشو داده شوند ، شاید به نظرتان جالب باشد که کثیفی بیشتر از عمر لباس کار می کاهد ، و در بسیاری از موارد از ایمنی آن نیز کاسته میگردد .

لباس های کار خود  را جدا از لباس های شخصی خود بشویید، این کار باعث میشود آلودگی های موجود بر روی لباس کار که با چشم دیده نمیشوند به لباس های دیگرتان نرسد همچنین بهتر است در انتخاب نوع شوینده مقداری دقت کنید ، هرچقدر قدرت شوینده کم باشد ، لباس کار عمر طولانی خواهد داشت ، پس بهتر است از یک شوینده ملایم و بدون داشتن سفید کننده یا سفید کننده با غلظت کم استفاده شود ، با گذشت زمان، و در صورت استفاده از سفید کننده با غلظت بالا می تواند خواص ضد شعله پارچه های پنبه ای در لباس های محافظ شعله را به خطر بیندازد و آنها را ناامن کند. این اتفاق تاثیر بسزایی در به خطر افتادن افرادی که در محیط های پر خطر کار میکنند بازی میکند .

اگر نیاز به لباس کار تبلیغاتی دارید ، می توانید از این طریق لباس کار تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب و خرید نمایید .

عدم استفاده از نرم کننده برای لباس کار

این کته را مورد توجه قرار دهید که نباید به هیچ عنوان ازنرم کننده استفاده کنید ، نرم کرده به دلیل به هم زدن نوع چینش تارهای پارچه منافذ آن را میگیرد و از جابجایی هوا جلوگیری میکند ، این مورد مخصوصا برای لباس های ضد شعله تاثیر دو چندانی میگذارد و در موارد جان کارگران را به خطر خواهد انداخت .

تاثیر سایز لباس کار به عمر آن

 

در هنگام خرید لباس کار باید به تناسب اندام آن توجه فرمایید ، اینکه لباس کار در اندازه ی خود نباشد می تواند باعث شود که زودتر از موعد دور انداخته شود ، همچنین بلند بودن پاچه های شلوار یا اندازه های پیراهن و کاپسن کار نیز می تواند باعث از بین رفتن سریعتر آن شود .

بررسی دقیق لباس کار

بهتر است هر چند وقت یکبار لباس کار ها از نظر آسیب دیدگی مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود نقص سریعا به رفع آنها بپردازید ، در پارچه به دلیل نوع الیاف آن ، سوراخهای کوچک و پارگی های سریعا گسترش می یابند و در صورت رفو نکردن سریع مجبور میشود لباس کار را کنار بگذارید ، همیشه تعمیرات جزئی مقرون به صرفه تر و عقلانی تر از خرید مجدد و تعویض است . در هنگام خرید لباس کار نیز بهتر است به صورت عمده خرید شود و جنسی که در ابعد بزرگ تاییده شده باشد موجود داشته باشید که بعدا بتوانید با لباس های مستعمل جابجا کرده و تعویض نمایید . این کار به شما اطمینان میدهد که لباس ها از کیفیت یک دست و مناسبی برخوردار هستند .

اگر لباس کاری دارید که ضد آب است ، بهتر است هر چند وقت یکباربعد از شستشو آن را ترمیم کنید برای ترمیم می توایند از اسپری های ضد آب استفاده کنید تا عملکرد و قابلیت لباس حفظ شود .

ژاکت ها و شلوارهای ضد آب باید هر چند ماه یکبار و پس از شستن مجدداً درمان شوند تا خاصیت ضد آب و تنفس خود را حفظ کنند. از اسپری ضد آب یا مواد شوینده برای حفظ عملکرد لباس استفاده کنید.

تعویض لباس کار

باید توجه داشت که با وجود مراقبت ها از لباس کار ، امکان خراب شدن آنها میرود ، در صورت آسیب دیدگی کلی و در صورتی که حس میکنید قابل استفاده نیستند بهتر است تعویض گردد ، بیاد داشته باشید که شرایط معدوم کردن لباس کارهای خاص مقداری با لباس های معمولی فرق دارد و بهتر است در این مورد شرایط زیست محیطی نیز مد نظر قرار گرفته شود تا لطمه ای به محیط زیست نزنید .

تولید لباس کار بادوام بالا

عمر لباس کار خود را دو برابر کنید
عمر لباس کار خود را دو برابر کنید

ما در فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو و تولیدی لباس خود به سهم خودمان تلاشمان را میکنیم که در فروش عمده لباس کار  و  لباس کاری تولید کنیم که بهترین کیفیت را داشته باشد تا کمترین مقدار ضایعات تولید شود ، این فرایند ما را بر آن داشته که در توسعه محصولاتمان را به صورت مداوم و مستمر تلاش کنیم ، استفاده از بهترین مواد اولیه ، تیم تحقیق ، توسعه و طراحی قوی آ استفاده از سیستم کنترل کیفیت برای محصولات، همه و همه تولیدات ما را با دیگران متمایز میکند .
ما به عنوان یک تامین کننده حرفه ای لباس کار همیشه نیازهای مشتری را فراتر از چیزی که انتظار آن را دارد براورده میکنیم ، و در صورتی که کابر از لباس کار رضایت نداشته باشد ، بخش پشتیبانی وارد عمل شده و با بررسی دقیق مشکل ، آن را رفع میکنیم و این مورد نیز به چک لیست اضافه میشود تا محصول با کیفیت دست مشتری برسد ، در صورت وجود مغایرت در سفارشات ، بخش خدمات ما وارد عمل شده و با دقت فراوان ایرادات را رفع کرده و محصولی با کیفیت به دست مشتری میرساند .
همچنین ما خدمات ویژه ای برای سفارشات عمده لباس کار ارائه میدهیم که برای اطلاع از آنها می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس گرفته و شگفت زده شوید .workwear