سفارش دوخت لباس کار در تعداد کم
سفارش دوخت لباس کار در تعداد کم

سفارش دوخت لباس کار در تعداد کم

یکی از مشکلاتی که کارگاه های صنعتی با تعداد نفرات کم (زیر ۵۰ نفر) با آن مواجهند، عدم پذیرش سفارش دوخت لباس کار آنها از طرف تولیدی لباس کار است. معمولاََ تولیدکنندگان لباس کار به علت عدم صرفۀ اقتصادی، سفارش تولید در تعداد کم را نمیپذیرند. کارگاه های کوچک به اجبار از لباسهای آمادۀ موجود در بازار که بعضاََ کیفیت قابل قبولی ندارند، استفاده میکنند. سیف شو این مشکل را برطرف کرده است. شما مشتری محترم امکان دادن سفارش دوخت لباس کار در هر تعدادی را خواهید داشت. بنا به سلیقۀ شخصی، میتوانید مدل و رنگ لباس کار درخواستیتان را مشخص نموده و به کارشناسان فروش سیف شو ارائه دهید. در کوتاهترین زمان ممکن، لباس کار سفارشی شما با کیفیت بالا آمادۀ تحویل است.

.برای ارتباط با تولیدی لباس کار برای سفارش دوخت لباس کار می توانید با شماره تلفن های  ۰۲۱۶۶۴۰۹۵۱۹      ۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲  در تماس باشید 

معمولاََ انواع لباس کار سفارشی که مخصوص مشتری خاصی دوخته میشوند در دستۀ لباس کار با کیفیت و لباس کار شیک قرار میگیرند، البته بدیهیست که قیمت تمام شدۀ لباس کار سفارشی در تعداد کم در مقایسه با تعداد زیاد، درصدی بیشتر خواهد بود، که این درصد بستگی به تعداد سفارش دارد.

دوخت لباس کار

دوخت لباس کار در منزل 

برای دوخت لباس کار در منزل می بایست پارچه ی مورد نظر خود را تهیه کنید ، این پارچه ها می توانند از الیاف های گوناگونی تهیه شوند ، بعد از تهیه پارچه لباس کار ، قدم بعدی آماده سازی الگوی لباس کار برای دوخت لباس کار در منزل است ، بهتر است قبل از قیچی کردن پارچه ، آن را بشورید تا بعد از برش و دوخت به اصطلاح آب نرود . 

دوخت لباس کار صنعتی 

تولیدی سیف شو افتخار دارد به عنوان بزرگترین تولید کننده لباس کار در تهران و حومه ، بهترین لباس کار با الیاف مد نظر مشتری  به همراه چاپ و طراحی لوگو بر روی لباس کار را در اسرع وقت به مشتری تقدیم کند . 

دوخت لباس کار تهران 

تولیدی سیف شو دارای چندین تولیدی غیر متمرکز در استان تهران است و دوخت لباس کار را در تهارن با سرعت و کیفیت بالا انجام میدهد . این کارگاه دوخت لباس کار در تهران یکی از مجهزترین تولیدی های ایران است که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده و هدفش سرعت ، کیفیت و قیمت مناسب برای مشتری است . 

در ادامه  مقاله جدول سایزبندی پیراهن و لباس کار بالا تنه ی آقایان قرار داده شده است 

 

  • دوخت لباس کار در منزل
  • دوخت لباس کار صنعتی
  • دوخت لباس کار تهران
  • دوخت لباس کار در تهران
  • اموزش دوخت لباس کار مردانه
  • کارگاه دوخت لباس کار
  • آموزش دوخت لباس کار
  • دوخت لباس کار کرج

جدول سایز بندی لباس کار و پیراهن کار آقایان

گروه سایز اندازه لاغر و نرمال اندازه درشت و سایز بزرگ
نصف دور کمر ۴۰ ۴۲ ۴۴ ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲ ۵۴
کمر روی استخوان برجسته دو طرف کمر مبنای اندازه گیری قرار دهید
نصف دور باسن ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲ ۵۴ ۵۶ ۵۸ ۶۰
باسن برجسته ترن قسمت باسن را ملاک قرار داده و اندازه گیری نمائید
نصف دور سینه ۴۴ ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲ ۵۴ ۵۶ ۵۸
سینه چهار سانتیمتر پائینتر از زیر بغل از روی سینه اندازه گیری نمائید
سایز شلوار ۳۸ ۴۰ ۴۲ ۴۴ ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲
سایز بالا تنه XS S M L XL ۲XL ۳XL ۴XL
سایز کت ۴۴ ۴۶ ۴۸ ۵۰ ۵۲ ۵۴ ۵۶ ۵۸
قد ۱۷۵-۱۸۵ ۱۸۰-۱۹۰
 

 

 

 

ویکی پدیا