کاپشن کار مردانه
راهنمای خرید لباس کار زمستانه

راهنمای خرید لباس کار زمستانه

راهنمای خرید لباس کار زمستانه  .

بخواهید یا نخواهید سرما در راه است ! الان زمان آماده سازی خود و کسب و کارتان برای فصول سرد سال است ، دور نگه داشتن کارگرانی که در محیط بیرونی و اوت دور کار میکنند از سرما در بسیاری از مواقع کاری شدنی نیست ، باید برای این سرما فکری اندیشید ، آگاهی از انواع سرمازده گی و هیپوترمی برای جلوگیری از سرمازده گی و ایمن نگه داشتن کارگران از سرما در هنگام کار در محیط های سرد هستند .

  • لباس کار زمستانی مردانه
  • خرید لباس کار زمستانی
  • لباس کار کاپشن زمستانی

وقتی حرف از وسایل کار میشود و نوبت به وسایل و تجهیزات کار در زمستان می رسد بهترین راه این است که علاج واقعه قبل از وقوع بکنید ، یعنی تجهیزات و پوشاک گرمی برای زمستان خود تهیه نمایید ، مهمترین خصوصیت لباس کار زمستانه این است که شما را گرم و خشک نگه دارد و البته اجازه تحرک و تنفس به شما بدهد .

لایه بندی لباس کار

همیشه به یاد داشته باشید که لباس کار زمستانه باید به صورت لایه ای فراهم شود ، یعنی شما باید تعداد لایه های بالایی لباس بر تن کنید این لایه ها از عرق گیر و لباس زیر شروع میشود و به پلیور و کاپشن کار میرسد . این کار باعث میشود شما بسته به نیزا بدنی و شرایط محیط کار لایه ها را کم یا زیاد کنید و با دما و شرایط محیطی منطبق گردید .
برای لایه های پایین بهتر است از انواع پشم ، ابریشم یا ابریشم مصنوعی استفاده گردد این کار باعث میشود تا رطوبت را از بدن دور نکه دارید و البته این پارچه ها نسبت به پنبه حرارت بیشتری را در اطراف بدن حفظ میکنند و تلفات گرمایی کمتری نسبت به پنبه دارند .

کاپشن کار

کاپشن کار مردانه

برای حفاظت بیشتر در مقابل سرما ، همیشه به یک لایه ی بیرونی قابل اطمینان نیزا داریم که ما را از رطوبت و بارش باران و آب حفظ کند و در صورت نیاز می توان با باز کردن زیپ بدن را مقداری خنک تر کرد و شرایط را متناسب با بدن خود تنظیم کرد ، کاپشن کار لایه ی بیرونی لباس کار زمستانه است این کاپشن کار ها در انواع مختلف تهیه و تولید میشوند و قابلیت تنفس بدن را فراهم کرده و همچنین سبک نیز می باشند و جز لاینفک لباس کار زمستانه هستند و باید به خرید لباس کار و خرید لباس کار زمستانه مبادرت نموده .

دستکش کار

دستکش کار

وقتی حرف به دستان کارگران در زمستان میرسد که همیشه در حال فعالیت هستند ، به این نکته میرسیم که باید از آنها در مقابل سرما بشدت محافظت کنیم . اصولا دستکش های کار برای زمستان با لایه های داخلی از انواع مواد مصنوعی سبک و نازک با پشم طبیعی ساخته میشوند که در برابر سرما محافظت بیشتری انجام دهد . دستکش کار یک گزینه ی عالی برای حفاظت و عایق کردن دستها در حین کار و فعالیت های مختلف است . بهتر است با دیدن و مقایسه انواع دستکش کار اقدام به خرید دستکش کار کنید و مدلی را انتخاب کنید که هم ضد آب بوده و قدرت مانور را از شما نگیرد .

کلاه

کلاه بافتنی

اصولا کلاه در بسیاری از مناطق ایران در هنگام فصول سرد لازم و ضروری است و کلاهها میزان گرمای بدن که از سر خارج میشوند را کاهش میدهند . استفاده از انواع مختلف کلاه های پشمی و نخی در زیر کلاه ایمنی نیز شایع است و کلاه ایمنی به خودی خود نمی تواند بدن را گرم نگکه دارد پس یک لایه ی دیگر از کلاه معمولی نیاز است که زیر کلاه ایمنی بپوشید ، اگر استفاده از کلاه ایمنی برای شما ضروری است در انتخاب کلاه معمولی مقداری دقت کنید که بیش از اندازه ضخیم نباشد و همچنین کلاهی باید انتخاب گردد که گوشها را کاملا بپوشاند و در صورت نیاز بتوان مقداری از کلاه را از سمت پشت سر به روی گردن نیز کشاند این کار باعث میشود کل بدن احساس گرما کند ، همچنین استفاده از انواع ایرماف و گوش گیر ، ماسک صورت ، شال گردنی برای گرن نگه داشتن بدن نیز مفید است .

جوراب

اصولا پاها به دلیل برخورد با سطوح مختلف مستعد سرمازدگی هستند و باید از آنها محافظت کرد ، اگر در مناطق بسیار سرد کار میکنید بهتر است از دولایه جوراب استفاده کنید ، جوراب زیرین را بهتر است از مواد مصنوعی انتخاب نمایید که رطوبت را از بین ببرد و جوراب بیرونی را از جنسی انتخاب نمایید که عایق سرما باشد ، البته در انتخاب جوراب باید دقت کنید که زیاد تنگ نباشد ، تنگ بودن آن باعث میشود خون به صورت صحیح به گردن نیفتد و عواقب دیگری به بار بیاورد .

کفش ایمنی

کفش ایمنی

وقتی میخواهید کفش ایمنی برای زمستان تهیه نمایید بهتر است خصوصیت های عایق بودن و ضد آب بودن را مورد توجه قرار دهید . هر چه کفش عایقتر باشد ، به همان اندازه گرمتر خواهد بود . برخی از کفش ها دارای یک غشای مخصوص ضد آب هستند در حالیکه اغلب کفش ها با رویه ی چرم و روکش ضد آب تهیه میگردند . برخی از کفش ایمنی ها دارای یک فن آوری بنام کین درای هستند که رطوبت را از پا دور کرده و ان را از بین میبرند . در این صفحه می توانید به خرید کفش ایمنی بپردازید .

 

لباس کار زمستانه

کاپشن کار عایق بندی شده یک گزینه کاربردی برای استفاده ی کارگران در فصول سرد سال است . اصولا کاپشن کار می تواند گرمای مناسبی را در بدن حفظ کرده و همچنین قدرت تحرک بدن را نگیرد .
تمام وسایل مورد نیاز برای گرم نگه داشتن کارگران در زمستان را می توانید از فروشگاه اینترنتی لباس کار و صفحه خرید لباس کار زمستانه تهیه نمایید .

اگر شما هم راههایی برای گرم نگه داشتن بدن دارید بهتر است آنها را با ما در میان بگذارید .

اگر میخواهید لباس کار زمستانه را به صورت عمده تهیه نمایید ، ما به شما پیشنهادات ویژه ای داریم ، هم اکنون با شماره های ما تماس بگیرید و از پیشنهادات فوق العاده ی ما استفاده کنید .

فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو ، نامی مطمئن در صنعت پوشاک و تجهیزات ایمنی است .
برای اینکه بتوانید خریدی خوب داشته باشید پیشنهاد میکنم مقاله تامین کننده لباس کار [فروشنده عمده لباس کار] را مطالعه نمایید .

بعد از بحث در حول محور لباس های زمستانه ، حالا نوبت به لباس های تابستانه می رسد ، ما در فروشگاه و تولیدی لباس کار سیف شو  اقدام به تولید انواع لباس کار با کیفیت میکنیم ، این تولیدی به عنوان بزرگترین تولید کننده لباس کار در تهران با کادری مجرب به صورت تمام وقت بدون تعطیلی در حال ارائه خدمت به هم میهنان عزیز می باشد . ما در این تولیدی به ارائه انواع تی شرت کار مانند انواع تی شرت جودون  کرده ایم