بهترین کفش ایمنی
بهترین کفش ایمنی

بهترین کفش ایمنی

بهترین کفش ایمنی و کفش ایمنی طبی و خواصی که یک کفش ایمنی  باید داشته باشد را در این پست میخوانیم .

برای دیدن لیست کفش های ایمنی و مقایسه قیمت آنها اینجا کلیک کنید :

کفش ایمنی

برای خرید بهترین کفش ایمنی می بایست نکات ویژه و ریزی را مد نظر قرار داد ، شاید این نکات در نگاه اول بدیهی به نظر برسند اما برای انتخاب بهترین گزینه در خرید کفش ایمنی کاملا قابل اتکا هستند .

کفش ایمنی ، کفشی است که در هنگام کار و فعالیت حرفه ای امنیت پا را در مواجهه با خطرات و تهدیدات را تامین کند . این خطرات می تواند افتاد شی سنگین روی پا ، ریختن روغن داغ و اسید و مواد مذاب ،لیز خوردن ، برق گرفتگی و مواجهه با حرارت بالا و آتش از جمله ی این خطرات هستند .

دانشمندان و افرادی  مانند کارشناسان بهداشت محیط که در حوزه ی امنیت شغلی فعالیت میکنند دست به طراحی انواع مختلف کفش ایمنی کرده اند که بیشترین اطمینان خاطر به کارگر را به کارگر در مواجهه با خطرات میدهد .

کفش کار حافظ یکی از اعضای بدن است که به قلب دوم معروف است ، به همین خاطر کفش های طراحی شده برای کار با استفاده از تکنولوژی های خاصی طراحی شده و متناسب با ارگونومی پا تولید میشوند ، البته استفاده در مدت زمان زیاد نیز دلیل دیگری برای حساسیت طراحان کفش کار می باشد .

مهمترین مسئله و خطری که کارگر را در محل کار تهدید میکند ، افتادن اجسام سنگین بر روی آن است ، سر و پا بیشترین آسیب ها را بعد از دست در محیط کار میخورند .

نکاتی برای  انتخاب و خرید بهترین کفش ایمنی

  1. دارا بودن سر پنجه ی فولادی برای حفاظت از انگشتان و روی پا
  2. مقاوم در برابر حرارت بالا
  3. مقاوم در برابر روغن داغ و مایعات با درجه ی بالا
  4. مقاوم در برابر حلالها
  5. مقاوم در برابر انواع اسید های رقیق شده
  6. مقاوم در برابر عبور جریان الکتریسیته
  7. سبکی
  8. نرم بودن زیره کفش
  9. و …

موارد فوق از موارد مهمی است که در انتخاب کفش مناسب کار باید مد نظر قرار بگیرند

کفش ایمنی و انواع خطرات در هنگام کار

اگر بخواهیم تعدادی از لوازم و ملزومات مهم و ضروری در هنگام کار را نام ببریم باید به لباس کار، دستکش کار، کلاه کار و کفش کار اشاره کنیم.

در هنگام خرید کفش کار با ۳ دسته بندی اصلی این محصول روبرو می شویم  که عبارتند از :

بهترین کفش ایمنی
بهترین کفش ایمنی

 

  1. کفش اداری و پرسنلی : مانند کفش اداری پای آرا مدل بهمن چاپی
  2. کفش ایمنی ساق کوتاه و ساق بلند (پوتین ایمنی) : مانند پوتین ایمنی پای آرا مدل البرز
  3. چکمه های پلاستیکی : مانند چکمه ساق بلند شیما

خطراتی که پای افراد را در هنگام کار تهدید میکند و کفش ایمنیمی تواند از آنها جلوگیری کند عبارتند از :

  1. سقوط و برخورد اشیاء
  2. جریان برق و الکتریسیته
  3. ماشین الات و تجهیزات صنعتی
  4. سطوح لیز و لغزنده
  5. مایعات و رطوبت و آب
  6. انواع جرقه و شعله و فلزات مذاب
  7. محیطهای با دمای پایین
  8. اشیاء تیز و برنده

سیف شو – لوازم ایمنی

جدول سایز بندی کفش ایمنی آقایان

طول پا  (IN.) سایز کفش ایمنی(US & CAN) سایز کفش ایمنی (EU)
۸-۵/۸ ۴ ۳۶
۸-۷/۸ ۴.۵ ۳۶.۵
۹ ۵ ۳۷
۹-۱/۴ ۵.۵ ۳۷.۵
۹-۳/۸ ۶ ۳۸
۹-۱/۲ ۶.۵ ۳۸.۵
۹-۵/۸ ۷ ۳۹.۵
۹-۷/۸ ۷.۵ ۴۰
۱۰ ۸ ۴۱
۱۰-۱/۴ ۸.۵ ۴۲
۱۰-۳/۸ ۹ ۴۲.۵
۱۰-۱/۲ ۹.۵ ۴۳
۱۰-۵/۸ ۱۰ ۴۳.۵
۱۰-۷/۸ ۱۰.۵ ۴۴
۱۱ ۱۱ ۴۴.۵
۱۱-۱/۴ ۱۱.۵ ۴۵
۱۱-۳/۸ ۱۲ ۴۵.۵
۱۱-۱/۲ ۱۲.۵ ۴۶.۵
۱۱-۵/۸ ۱۳ ۴۷.۵
۱۱-۷/۸ ۱۳.۵ ۴۸
۱۲ ۱۴ ۴۸.۵
۱۲-۱/۴ ۱۴.۵ ۴۹
۱۲-۳/۸ ۱۵ ۴۹
۱۲-۵/۸ ۱۶ ۵۰ – ۵۱
۱۳ ۱۷ ۵۱ – ۵۲

 

 
 
 
 
بهترین کفش ایمنی
 
 
 
 
 
 
 

آزمایشات انسانی درباره بهترین ایمنی محل کار سابقه طولانی دارد. ایمنی محیط کار همیشه یک چالش انسانی بوده است. اما امنیت چیست؟ ایمنی به عنوان محافظت از شخص و عملکرد آن برای جلوگیری از آسیب و خطر از جمله پیشگیری از آسیب تعریف می شود.

همانطور که در متن ذکر شد ، یک جنبه مهم ایمنی مربوط به حفاظت است. محافظت از افراد و نقش های مختلف بدن آنها با تجهیزات ایمنی محل کار حاصل می شود. در هر تجهیزات ایمنی ، ممکن است نقش لباس کار در ایمنی کارگر بیشتر شناخته شود ، اما همانطور که می دانید ، تجهیزات دیگری نیز برای ایمن سازی محصولات ارسال شده و از اهمیت بیشتری برخوردار است. یکی از مهمترین دستگاههای امنیتی که در محافظت از شخص نقش مهمی دارد دستگاه کفش ایمنی است. اما ویژگی های فیت کفش ایمنی چیست؟ در این مقاله ، ما مدل های مناسب برای بهترین کفش ایمنی تعریف را شرح خواهیم داد.

بهترین کفش ایمنی

مسئله اصلی ذکر شده در مورد اهمیت بهترین کفش ایمنی ، محافظت از پا (به ویژه پا) در برابر سقوط اجسام سنگین است. روش دیگر برای پس انداز در کفش های ایمنی جلوگیری از لیز خوردن است. این تجهیزات تمیز و ارگونومیک هستند ، اگرچه در سفارش بعدی می توان گفت تردیدی نیست.

نوع کفش ایمنی

قبل از اینکه به دیدگاه بهترین کفش ایمنی ضروری بپردازیم ، لازم است که کفش های ایمنی استاندارد ورزشی را انجام دهیم.

طبق آمار ، صدمات پا و دهان دومین مشکل شایع است ، بنابراین بهترین کفش ایمنی مهمترین عامل محافظت از فرد در نظر گرفته می شود. بسیاری از کارگران در معرض خطر بالایی هستند. مشاغل مرتبط با اطلاعات خطرناک ، برنده ، سنگین ، هوشمند ، … نیازهای امنیتی از شغل به شغل دیگر متفاوت است. بنابراین ، کفش های ایمنی مختلفی برای مشاغلی که تجهیزات ایمنی برای آنها مناسب است ، طراحی و ساخته می شوند.
به طور کلی ، رویدادهای محل کار را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
ظرفیت برق و الکترونیک
· آتش سوزی و انفجار
روغن داغ یا ذوب شده استخراج کنید
وسایل سنگین را گم کنید و برنده شوید
عملکردهای اصلی در تصمیم کفش ایمنی به شرح زیر است:
– آتش: آتش سوزی یکی از بدترین مشاغل جهان است. آتش نشانان باید به بهترین تجهیزات و به روزرسانی ها مجهز شوند. چکمه های آتش نشانی که یکی از مهمترین قسمتهای تجهیزات ایمنی در برابر آتش هستند ، معمولاً به جای مقاوم در برابر آتش ، از چوب سخت ساخته می شوند. عایق بندی در کفش همچنین باعث مقاومت این گروه از کفش در برابر برق گرفتگی می شود. در قسمت جلوی کفش نیز از فلز استفاده شده است که از آسیب دیدن پا جلوگیری می کند.
– جوشکاری و جعل: هر دو شغل نیز در مشاغل پر خطر قرار دارند. پلی اورتان ماده ای است که در جعل و جوشکاری کفش های ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا در برابر آتش و شعله های آتش قابل پاشش بر روی کفش است.

محافظت از برق: مهمترین ویژگی این کفش ها توانایی محافظت در برابر برق گرفتگی است. این کفش ها معمولاً از پلاستیک ساخته می شوند.
– ماینرها و خراش های جزئی: می توان گفت در این گروه از کفش ها ، کف کفش و ارگونومی آن از مهمترین موضوعات است. کفش های پرش به سادگی طراحی شده اند تا حداکثر راحتی را در فرد ایجاد کنند.
بخشها و خواص در کفش ایمنی
کفش ، پاشنه ، پنجه ، بند کفش ، بند ، کفش و چکمه از ویژگی های اصلی کفش ایمنی است.
ویژگی های کفش ایمنی رفع
انگشت پا
می توان گفت که این انتقال از سال ۱۹۲۵ آغاز شد ، زمانی که هدف کاهش خطر ابتلا به پا بود. به طور کلی دو طبقه بندی در حفاظت کفش ایمنی پا وجود دارد:
تأثیر: حروف داده شده برای آزمایش کاهش وزن ۵۰ پوند (تقریباً ۲۲ کیلوگرم) از نظر قد عبارتند از: I / 75 ، I / 50 و I / 30.
قد: C / 75 ، C / 50 و C / 35 حروف داده شده برای نتایج اندازه گیری فشار پا ، C / 75 برای فشار ۲۵۰۰ پوند (کفش ایمنی ۳ کیلوگرم) ، C / 50 در ۱۷۵۰ پوند است. (۷۹۳ کیلوگرم)) و C / 30 برای ۱۰۰۰ پوند (۴۵۳ کیلوگرم).
محافظت در برابر شوک الکتریکی و برق
از آنجا که در محیط کار همیشه خطر برق گرفتگی وجود دارد ، بهترین کفش ایمنی به سیستم الکتریکی خوبی نیاز دارد.
تخلیه الکترواستاتیک (ESD)
ESD که یک مشکل الکتریکی است ، هنگامی رخ می دهد که فرد روی فرش راه می رود و سپس در را لمس می کند ، در طی آن تخلیه الکتریکی بین درب و درب ایجاد می شود. این شوک ۲ تا ۳ هزار ولت برآورد می شود. به طور کلی ، شوک باید حداقل ۲۰۰۰ ولت باشد. دلیل اینکه این شوک کسی را نمی کشد جریان بسیار کمی است. اما همان ولتاژ می تواند واکنش های شیمیایی و حتی ترک خوردگی را تحمل کند. در حضور آن مواد ، مقاومت کفش ایمنی این شوک نیز قابل توجه است.
محافظت از کت و شلوار
مقاومت در برابر راه رفتن کفش توسط آزمایشگاه تخصصی آزمایش می شود. این آزمایش با خشک کردن ، مرطوب کردن ، روغن زدن و حتی مخلوط کردن روغن و رطوبت انجام می شود. کفش ایمنی از تلفات در محیط جلوگیری می کند.
حفاظت در مقابل آتش
همانطور که گفته شد ، یکی از بزرگترین تهدیدهای کارگران آتش سوزی است. به همین دلیل ، ساخت بهترین کفش ایمنی ماده غیر خطرناک و مقاوم در برابر آتش ضروری است.
تصور همه از کفش راحتی متفاوت خواهد بود و مسلماً هر پا تفاوت متفاوتی با کفش متفاوت خواهد دید. غالباً می توان گفت که خستگی عضلات پا و پشت بیشتر است. این اتفاق معمولاً زمانی رخ می دهد که شخصی کفش راحتی نپوشیده باشد. توضیحات کفش ایمنی تا آنجا که ممکن است پای خود را در موقعیت مناسب نگه دارید و از کمردرد و خستگی خودداری کنید.
از پاها در برابر گرما و سرما محافظت کنید
هوای گرم ، سرد ، بسیار خشک یا بسیار مرطوب می تواند آسیب های زیادی به پا وارد کند. بنابراین ، کارگرانی که در چنین شرایط آب و هوایی کار می کنند باید بهترین کفش ایمنی بپوشند که از پاهای آنها در برابر عناصر محافظت کند.
کفش نجات
یکی دیگر از کفش ایمنی مورد ضروری تأخیر طولانی مدت آن است. کفش های چرمی به طور کلی کفش هایی با دوام محسوب می شوند. کفش های ایمنی معمولاً از چرم پوست گاو یا بوفالو ساخته می شوند.
به طور کلی می توان گفت:- یک طرف کفش از ماده انعطاف پذیر مانند پلی اورتان (RU) و قسمت بالای پای کفش از چرم یا PVC در معادل موقعیت ساخته شده است.
– کفش ایمنی برای افرادی که بدون پیچ برق کار می کنند.
– کفش های ایمنی مربوط به محافظت در برابر بار و ضربه به سه گروه ۳۰ ، ۵۰ و ۷۵ ، کفش ایمنی با انگشتان فولادی در گروه ۷۵ تقسیم می شوند.
– حرف کوتاه RR مقاومت کفش در برابر سوراخ را نشان می دهد.
– با درجه حرارت تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد.
– کفش ایمنی در برابر مواد شیمیایی ، روغن خام و محلول های روغن مقاوم است و از پا محافظت می کند.
کفش ایمنی سیف شو safesho