بهترین لباس کار

بهترین لباس کار

انواع لباس کار از حیث کاربرد

برای انتخاب بهترین لباس کار مردانه باید بدانیم که لباس کار را میتوان به طور کلی به دو دستۀ لباس کارهای عمومی و لباس کارهای تخصصی تقسیم بندی نمود.
بهترین لباس کار مردانه بنا به سلیقه ی کاربر میتواند متفاوت باشید .

بهترین لباس کار
بهترین لباس کار

۱ . لباس کارهای عمومی :

این دسته بیشترین مصرف پوشاک کار را به خود اختصاص داده است و در همۀ کارهایی که خطر خاصی بدن کارگر را تهدید نمیکند و صرفاَ جهت استفادۀ پرسنل از لباس کار یکدست جهت برقراری نظم عمومی و همچنین محافظت کلی از بدن مورد استفاده قرار میگیرد. بیشتر مدلهای موجود در فروشگاه سیف شو در دستۀ لباس کارهای عمومی قرار میگیرند مانند لباس کار مترویی، لباس کار کلاسیک بی و …

۲ . لباس کارهای تخصصی :

این دسته از البسۀ کار جهت محافظت از بدن در برابر خطرات در حین کار مورد استفاده قرار میگیرند. بطور مثال جهت محافظت از بدن در کار جوشکاری باید از لباس کار مخصوص جوشکاری استفاده شود. جنس پارچۀ کتان لباس جوشکاری میتواند دوام بسایر بالاتری در برابر حرارت از خود نشان دهد مانند لباس کار پلی استر پنبۀ طرح بوفالو و یا همچنین کاپشن شلوار جین که برای کار جوشکاری گزینه های مناسب تری هستند.

در کار با انواع اسیدها و مواد شیمیایی و همچنین نقاشی های صنعتی نیز از لباسهای ضد اسید و یا یکبار مصرف استفاده میشود. لباس ضد اسید پرومکس و  لباس یکبار مصرف لمینت شده، از جمله لباسهای تخصصی در کار با مواد شیمیایی، اسیدها، سمپاشی و نقاشی های صنعتی میباشد.

انواع پوشاک کار از نظر مدل نیز دارای دسته بندیهای خاص خود میباشند که در مطالب جداگانه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

برای انتخاب بهترین لباس می توانید به دسته بندی های سایت سیف شو مراجعه کرده و بهترین لباس کار را برای خودتان سفارش دهید .