انواع لباس رستورانی
انواع لباس رستورانی

در محیطهای کاری مختلف با توجه به نوع کار و نیاز پرسنل، لباس کار مخصوص به آن کار وجود دارد. در محیطهای صنعتی و معادن، انواع لباس کار صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. در محیطهای اداری هم، پیراهن و شلوار اداری و همچنین مانتوی اداری کاربرد دارد. در آشپزخانه های صنعتی و رستورانها نیز، پرسنل لباس کار مخصوص خود را دارند. انواع لباس رستورانی با توجه به ردۀ پرسنل مورد استفاده قرار میگیرد. لباس سرآشپزی مردانه، لباس سرآشپزی زنانه، لباس سالن کار، لباس آشپزی و لباس کانتر، انوع لباس آشپزی مورد استفاده در رستورانها میباشد. لباس آشپزی میتواند شامل روپوش و شلوار آشپزی باشد و یا اینکه روپوش آشپزی و شلوار آشپزی هر یک به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند.

لباس رستورانی شیک :

لباس رستورانی ایده آل دارای دو مؤلفۀ اصلی است :

۱ . از پارچۀ با کیفیت دوخته شده و راحت باشد ( لباس رستورانی با کیفیت – لباس رستورانی راحت )

۲ . از نظر ظاهری شکیل باشد ( لباس رستورانی شیک ) . شیک بودن لباس رستورانی در مورد لباس سرآشپزی و لباس سالن کار اهمیت بیشتری پیدا میکند. با توجه به اینکه سرآشپز و سالن کار مستقیماََ با مشتریان رستوران در ارتباط هستند، یک لباس سالن کار شیک و یا یک لباس سرآشپزی خاص میتواند در نگاه مثبت مشتری به رستوران تأثیرگذار باشد.

خرید لباس کارخرید لباس رستورانیفروشگاه سیف شو :

انواع پوشاک کار اعم از لباس کار صنعتی، لباس کار مهندسی، به همراه انواع لباس کار رستوران، در فروشگاه سیف شو با درج مشخصات کامل به حضورتان ارائه شده است. لباس کار رستوران شامل لباس کار آشپزخانه، لباس سالن کار، لباس سرآشپزی و لباس کانتر و همچنین لباس باریستا میباشد. در صورت داشتن سوأل و یا نیاز به هرگونه مشاوره در زمینۀ خرید انواع لباس کار و یا لباس رستورانی، کارشناسان ما با افتخار آمادۀ پاسخگویی به شما مشتریان گرامی میباشند.